...راسل كرو نیز در فیلم هست. قرار بود فیلم‌برداری فیلم همین روزها شروع شود اما مرگ ناگهانی و تراژیك...

  
«نیكول كیدمن» و سه بازیگر سرشناس دیگر سینما در فیلم‌های جدید خود نقش‌های تازه‌ای را تجربه می‌كنند كه تا قبل از این روی پرده سینما بازی نكرده‌اند. 
 
«نیكول كیدمن» و سه بازیگر سرشناس دیگر سینما در فیلم‌های جدید خود نقش‌های تازه‌ای را تجربه می‌كنند كه تا قبل از این روی پرده سینما بازی نكرده‌اند.
كیدمن بازی در كمدی اجتماعی جدید «وودی آلن» را قبول كرد. این بازیگر اسكار گرفته سینما در فیلم فعلا بدون نام آلن در كنار «آنتینو باندراس» و «فریدا پینتو» (بازیگر «میلیونر زاغه‌نشین») «ناتومی واتس»، «جاش برولین» و «آنتونی هاپكینز» بازی خواهد كرد.
از آن جا كه قصه فیلم فاش نشده، معلوم نیست كیدمن چه نقشی در این فیلم (كه كلید فیلم‌برداری‌اش تابستان در لندن زده می‌شود ) بازی خواهد كرد.
اما «ونسا رد گریو» بازیگر قدیمی انگلیسی در پروژه «رابین هود» (ریدلی اسكات) نقش ملكه الثنور را به عهده دارد.
راسل كرو در فیلم هست. قرار بود فیلم‌برداری فیلم همین روزها شروع شود اما مرگ ناگهانی و تراژیك «ناتاشا ریچاردلی» بازیگر سینما و دختر ردگریو كار فیلم‌برداری را كمی به عقب انداخته است.
«آن هاتاوی» كه امسال برای «ریچل ازدواج می‌می‌كند» نامزد دریافت اسكار بهترین بازیگر زن شد، نقش «جودی گارلند» بازیگر كلاسیك سینما را در فیلم «شاد شو: زندگی جودی گارلند» بازی می‌كند. هاتاوی خودش از طرفداران گارلند است.
«كامرون دیاز» هم در یك كمدی رومانتیك جدید به نام «تاب خورها» نقش متفاوتی را به عهده دارد.
سازندگان فیلم ترجیح داده‌اند قصه آن را فاش نكنند، ولی می‌گویند و باز تا قبل از این مشابه چنین نقشی را بازی نكرده است.
كیدمن كه سال گذشته درام تاریخی «استرالیا» را روی پرده سینماها داشت، در رابطه با همكاری‌اش با وددی آلن می‌گوید: «ارزش فراوانی برای كارهای این هنرمند نیویوركی قائلم، او یكی از بهترین كمدین‌های تاریخ سینماست. نقشم را هم در این فیلم دوست دارم و اصلا نگران آن نیستم كه تمام نقش‌های فیلم در قصه، به یك اندازه اهمیت دارد. قبل از هر چیز، این نكته برایم مهم بود كه می‌خواهم با آلن كار كنم. حضور چند بازیگر در این فیلم، بیانگر آن است كه كاراكترهای زن قصه حضور مهم و تعیین كننده‌ای در كلیت فیلم دارند.»
تحلیل‌گران سینمایی پیش‌بینی می‌كنند از بین فیلم‌های یاد شده، درام شرح حال گونه «شاد شو: زندگی جودی گارلند» در زمان نمایش عمومی با بحث و جنجال زیادی همراه شود.
قصه این فیلم قرار است ناگفته‌هایی را از پشت پرده هالیوود را افشا كند.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com