ویژگی های سریال شهرزاد از زبان پریناز ایزدیار و گلاره عباسی!
پریناز ایزدیاردرباره اولین کار جدی اش با حسن فتحی گفت : سعادت کار با حسن فتحی برایم بی نهایت لذت بخش بود

علی نصیریان، گلاره عباسی و پریناز ایزدیار در نشست شهرزاد

به گزارش سیمرغ نشست خبری سریال نمایش خانگی "شهرزاد"  با حضور سعید قطبی زاده (منتقد و مجری) ، علی نصیریان ، پریناز ایزدیار ، ترانه علیدوستی ، گلاره عباسی ، امیرحسین رستمی (بازیگر) ، حسن فتحی (کارگردان) سید هادی رضوی (تهیه کننده) و نغمه ثمینی (نویسنده) برگزار شد.

ابتدا علی نصیریان ضمن اشاره به اینکه سریال شهرزاد سومین همکاری او با حسن فتحی است گفت : در حال حاضر انگیزه بازیگری وجود دارد اما شرایط مساعد نیست . وی ادامه داد : چند نکته را بیان میکنم ، اول اینکه یک گروه منسجم باعث توفیق این سریال در تمام بخش ها شد ، دوم اینکه حسن فتحی در مقام کارگردان و همت بالای تهیه کننده در این کار بسیار تاثیر گذار بود . بازیگران به خوبی انتخاب شده بودند و چیزی دریغ نشد و تهیه کننده و کارگردان در هیچ زمینه کوتاه نیامدند .

وی در ادامه درباره تولید در بخش خصوصی بیان کرد : بهترین روش تولید خوب ، سپردن کار به دست خود مردم است . به نظر من تولید کار نمایشی ، کار دولت و تلویزیون نیست. در این خصوص سریال شهرزاد باید الگو شود .

او درباره نقش خود در سریال شهرزاد گفت : برای من فرقی نمی کند ، نقشی که بتواند سکوی پرتابی برای من باشد را قبول خواهم کرد که این بستگی به چند عامل دارد . اول خود فیلمنامه و بعد توضیحات کارگردان و در ادامه تفکر خودم . من در ابتدای سریال فقط 3 قسمت را خوانده بودم اما تا انتهای کار را حس کردم و بخاطر شناختی که از حسن فتحی داشتم میدانستم کار موفقی می شود.

نصیریان گفت : من در 28 مرداد آن سال ها نوجوان بودم و مثل بقیه در خیابان ها بودم . من یکی از کسانی هستم که الگو را قبول ندارم و هیچوقت برای خودم هم الگویی نداشتم . من امثال بزرگ آقا را ندیده بودم و فرنگی ها را هم قبول نداشتم ، حتی فیلم سینمایی (پدر خوانده ) .

پریناز ایزدیاردرباره اولین کار جدی اش با حسن فتحی گفت : سعادت کار با حسن فتحی برایم بی نهایت لذت بخش بود . و بعد از همبازی شدن با علی نصیریان ، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی و ... فهمیدم بازیگر بهتر و پخته تری نسبت به قبل هستم .

سپس گلاره عباسی نیز اظهار کرد : خوشحالم برای سریالی که بسیار دوستش داشتم اینجا حضور دارم . چون برای این کار بسیار زحمت کشیده شده و الان که کار را می بینم ، بیشتر به زیبایی هایش پی می برم. حضور حسن فتحی در پرونده کاری من جزو مهمترین اتفاقات کاری من بود .

در ادامه پریناز ایزدیار گفت : ویژگی نقش شیرین به ظاهر منفی است اما من اینطور فکر نمی کنم ، او راه درست زندگی کردن را بلد نیست که آن هم بخاطر نوع زندگی اش است و عادت کرده است که همه چیز را با زور بیان کند .

گلاره عباسی هم گفت : از الان به بعد بخاطر این نقش در سریال شهرزاد ، همه شخصیت های منفی و مرموز را به من پیشنهاد خواهند کرد ، اما امیدوارم این یک شروع جدید باشد.

گلاره عباسی در ادامه گفت : صحبت درباره نقشم باعث پیش بینی داستان می شود برای همین خیلی نمی توانم توضیح دهم . اما متفاوت ترین نقشی بود که بازی می کردم .

همچنین سید هادی رضوی  درباره  سرمایه گذاری در کار نمایشی و اینکه چقدر برای رضای خود و چقدر به قصد سودآوری انجام می شود ، صحبت هایی را ارائه داد و گفت : اگر این پروژه اندکی ضرر می داد من در آن حضور پیدا نمی کردم .


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات