زمان پخش فصل ششم سریال بازی تاج و تخت مشخص شد!
اگر شما هم یکی از مخاطب های بی شمار این سریال هستید، برای شروع ادامه‌ پخش این سریال، باید تا فروردین ماه سال 1395 (آپریل ۲۰۱6 میلادی) صبر کنید.

برن استارک بازمی گردد

به گزارش سیمرغ طرفداران سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) باید خوشحال باشند، چرا که این سریال با داستانی جذاب تر در فصل بعد ادامه پیدا خواهد کرد. اما سوال بسیاری از مخاطبان این است که فصل ششم این سریال چه زمانی پخش خواهد شد؟


سریال بازی تاج و تخت -1

سریال بازی تاج و تخت


اگر شما هم یکی از مخاطب های بی شمار این سریال هستید، برای شروع ادامه‌ پخش این سریال، باید تا فروردین ماه سال 1395 (آپریل ۲۰۱6 میلادی) صبر کنید. احتمال می رود تاریخ دقیق این سریال 23 فروردین ماه یعنی 12 آپریل سال آینده باشد. گفتنی است بازی تاج و تخت موفق‌ترین سریال شبکه‌ی HBO به شمار می‌رود. این سریال همچنین رکورددار دانلود غیرقانونی در سال گذشته بوده است.

درباره سرنوشت شخصیت "جان اسنو" کیت هرینگتون در سریال "بازی تاج و تخت" شایعاتی به وجود آمده بود، اما به تازگی تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد که آیزک همپستد-رایت به نقش برن استارک،‌ پسر فلج "ند" و "کتلین استارک" که قابلیت ورود به ذهن حیوانات و کنترل کردن آنها را دارد، بازمی‌گردد.



فصل ششم سریال بازی تاج و تختفصل ششم سریال بازی تاج و تخت

این شخصیت در فصل پنجم سریال حضور نداشت و آخرین بار او را در قسمت آخر فصل چهارم و بعد از این دیدیم که با شخصیت مرموز زاغ سه‌ چشم (که آن موقع نقشش را "استروان راجر" بازی می‌ کرد و حالا مسئولیت ایفای آن را "مکس فون سیدو" در فصل جدید بر عهده دارد) ملاقات می‌ کند.


تهیه و ترجمه : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ