لیلا حاتمی و بهنوش بختیاری در نشست خبری فیلم من در روز ششم جشنواره
لیلا حاتمی گفت: وقتی سهیل بیرقی فیلم را به من پیشنهاد داد من گفتم که اصلا این نقش به من نمی خورد و نمی توانم خودم را در این نقش پیدا کنم.

حضور لیلا حاتمی در نشست فیلم سینمایی "من" در جشنواره فیمل فجر

به گزارش سیمرغ در روز ششم جشنواره فیلم فجر و در کاخ جشنواره نشست رسانه ای فیلم "من" که شب گذشته اکران شد، برگزار شد.


نشست خبری فیلم سینمایی "من" با حضور سهیل بیرقی (کارگردان)، سعید سعدی و سعید خانی(تهیه کنندگان)، لیلا حاتمی و بهنوش بختیاری برگزار شد.

در ابتدا سهیل بیرقی گفت: به نظرم موفقیت من در فیلمسازی و نقاط قوتم چیزی نیست که خودم درباره اش صحبت کنم و باید دیگران بگویند.


photo_2016-02-06_00-37-37.jpgنشست خبری فیلم "من"

 

سعید سعدی در مقام تهیه کننده گفت: به نظر من در دوران فعلی باید جوان ها بیایند و چرخه تولید سینما را در دست بگیرند و ما به عنوان تهیه وظیفه داریم به این جوان ها کمک کنیم.

 

لیلا حاتمی نیز گفت: من آقای سهیل بیرقی را از خیلی زمان پیش و از وقتی که دستیار کارگردان آقای صدرعاملی بود می شناختم و علاوه بر آن خود سناریو برای من اطمینان بخش بود که در کار حضور پیدا کنم.

 

بهنوش بختیاری نیز بیان کرد: باید تشکر کنم از آقای بیرقی که من را برای بازی در این فیلم انتخاب کردند چون من همیشه بازیگر کمدی بودم و دوست داشتم در فیلمی متفکرانه کار کنم خصوصا که در مقابل لیلا حاتمی باشد که واقعا از همکاری با ایشان لذت بردم.

 

لیلا حاتمی در ادامه گفت: وقتی سهیل بیرقی فیلم را به من پیشنهاد داد من گفتم که اصلا این نقش به من نمی خورد و نمی توانم خودم را در این نقش پیدا کنم اما ایشان به من اطمینان دادن که من گزینه مناسبی هستم.در تمرین ها می دیدم که سهیل بیرقی چه تلاشی می کند این نقش را برای من جا بیاندازد.


بهنوش بختیاری هم ادامه داد: درباره نقشم باید بگویم که آقای بیرقی خیلی من را اذیت کردند البته منظور از اذیت تلاش ایشان برای درآوردن نقش از سوی من بود.من در تمام کارهای قبلی آزاد بودم و به من می گفتند هرکاری دوست داری انجام بده اما در این فیلم اینگونه نبود و از این رو تجربه ی سخت و شیرینی برایم بود.



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات