این شركت مدعی است كه «سانی دیول» در آن زمان هنگام بازی در یكی از فیلم‌هایش كه از لوكیشن خط راه‌آهن استفاده كرده، بدون اجازه...


«سانی دیول» بازیگر سینمای هند به خاطر شكایت حقوقی راه‌آهن این كشور به دادگاه احضار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، «سانی دیول» باید برای ارائه توضیحات به دادگاه عالی دهلی‌نو برود. وكیل این بازیگر در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی اعلام كرد موكل او هیچ كار خلافی انجام نداده و دادگاه با رای دادن به وی این پرونده را مختومه اعلام خواهد كرد.
شركت راه‌آهن كه از این بازیگر نسبتا قدیمی شكایت كردند، قصد احیای حقوقی پرونده‌ای را دارد كه متعلق به یك دهه قبل است.
این شركت مدعی است كه «سانی دیول» در آن زمان هنگام بازی در یكی از فیلم‌هایش كه از لوكیشن خط راه‌آهن استفاده كرده، بدون اجازه وارد یك محدوده ممنوع شده و آژیر خطر قطار را بدون هیچ دلیل منطقی به صدا در آورده و این اقدام بازیگر باعث توقف قطار شده است.
شركت راه‌آهن به عنوان خسارت تقاضای دریافت 25 هزار دلار كرده كه این رقم در استانداردهای مالی كشور هند رقم كلانی محسوب می‌شود.
رئیس دادگاه به «سانی دیول» اخطار كرده كه اگر در تاریخ تعیین شده از سوی دادگاه در این محل حاضر نشد، دستور دستگیری وی را صادر خواهد كرد.
این در حالی است كه «سانی دیول» در زمان تعیین شده در نقطه‌ای دور از شهر دهلی‌نو، مشغول بازی در یكی از فیلم‌های جدیدش است. با این وجود وكیل «دیول» گفته وی در روز تعیین شده در دادگاه حاضر خواهد شد و گروه سازنده فیلم با توجه به حساسیت دادگاه، به وی مرخصی داده‌اند.
دادگاه همچنین از كارگردان، تهیه‌كننده و دو بازیگر اصلی فیلم «باجرنگ» كه حادثه فوق هنگام فیلمبرداری این فیلم صورت گرفت، خواسته تا برای ادای توضیحات و شهادت در دادگاه حاضر شوند.
نكته جالب این است كه باجرنگ، به دلیل مشكلات مالی تهیه كننده هیچ وقت تكمیل نشده و رنگ پرده سینما را به خود ندیده است.
در این فیلم «كریشما كاپور» نقش مقابل «دیول» را بازی می‌كرد.
«سانی دیول» كه از سوی رسانه‌های گروهی هند لقب رامبوی بالیوود را گرفته ، پسر بزرگ درمندرا، بازیگر كهنه‌كار سینمای هند است كه این روزها شهرت فراوان در دو دهه هشتاد و نود خود را ندارد.
«سانی دیول» هم اكنون مشغول بازی در فیلم «مرد» است و قرارداد بازی در «روباه» را هم دارد.

 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture