آزاده صمدی خوش پوش تر از نیکی کریمی و شقایق فراهانی! عکس
در اختتامیه جشنوراه مد و لباس فجر, آزاده صمدی با لباس زیبای خود توانست به عنوان خوش پوش ترین بازیگر زن در میان نیکی کریمی, شقایق فراهانی و شبنم مقدمی انتخاب شود.

عکس جدید آزاده صمدی

پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با رقابت لباس‌های آزاده صمدی، شقایق فراهانی، شبنم مقدمی و نیکی کریمی به کار خود پایان داد که در نهایت آنا ثانی با طراحی لباس آزاده صمدی موفق شد بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد. در این مراسم وزیر ارشاد هم خواستار توقف ورود لباس‌های ترک به کشور شد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مراسم پایانی جشنواره آنجایی بود که چهار تصویر از بازیگران سینما پخش شد که هر کدام لباس یکی از طراحان لباس را بر تن داشتند. آزاده صمدی با لباسی از آنا ثانی، شقایق فراهانی با لباسی از سارا جعفریه، شبنم مقدمی با لباسی از فرامرز فرمانی و نیکی کریمی با لباسی از رعنا مدبر و غزل ترکی در این تصاویر دیده شدند و از حاضران در سالن خواسته شد که تا پایان برنامه رأی خود را برای انتخاب لباس برتر اعلام کنند.

 

نمونه مانتو طراحی شده توسط آنا ثانی

نمونه مانتو طراحی شده توسط آنا ثانی

 

در پایان برنامه نتیجه مسابقه پیامکی انتخاب مردمی لباس برتر اعلام شد و آنا ثانی توانست بیشترین رأی حاضران را به خود اختصاص دهد. او همراه آزاده صمدی روی صحنه آمد و پس از دریافت جایزه خود گفت: بهترین قسمت جشنواره از نظر من انتخاب مردمی است و انتخاب شدن از طرف مردم بسیار جای خوشحالی دارد. اما به نظرم روند فعالیت‌های مد و لباس بسیار کند است و توقع ما از مسئولان بسیار بیشتر است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : jamejamonline.ir