این امر كم كم فراگیر شد به طوری كه اكثر كنسرت‌هایی كه در تهران در سالن های مختلف برگزار می‌شدند، بلیت‌هایشان علاوه بر اینكه به صورت گیشه‌ای...
 
 بلیت‌های كنسرت‌های تالار وحدت نیز همانند سایر كنسرت‌های سالن‌های دیگر به زودی به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، از سالها پیش «محمدرضا شجریان» برای تسهیل در امر خرید بلیت‌های كنسرتهایش توسط مخاطبانش بلیت‌های كنسرتهای خود را به صورت اینترنتی به فروش رساند.
این امر كم كم فراگیر شد به طوری كه اكثر كنسرت‌هایی كه در تهران در سالن های مختلف برگزار می‌شدند، بلیت‌هایشان علاوه بر اینكه به صورت گیشه‌ای فروخته می‌شد به طریق اینترنتی نیز در دسترس مخاطبان قرار می‌گرفت. البته در برخی كنسرت‌ها نیز تنها فروش اینترنتی بود.
بنابراین گزارش، این روند تنها مخصوص كنسرت‌هایی بود كه در سالن‌های بزرگ برگزار می‌شد اما به زودی تالار وحدت نیز به این جریان افزوده می‌شود چرا كه قرار است به زودی بلیت تمامی كنسرت‌هایی كه در این تالار برگزار شود، اینترنتی در دسترس علاقمندان قرار گیرد.
این گزارش می‌افزاید: چندی پیش در نشست مطبوعاتی مدیر تالار وحدت از طرح عضویت در سایت بنیاد رودكی خبر داده بود . براین اساس به زودی این طرح اجرا و به دنبال آن شرایط خاصی برای اعضاء فراهم می‌شود. تخفیف در خرید بلیط ، انتخاب محل و دعوت از اعضاء در برنامه‌های ویژه تالار وحدت از جمله امتیازات این طرح است.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture