جزئیاتی از سریال ماه رمضان شبکه دو با نام برادر
 سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار که از گزینه‌های پخش در ماه رمضان است، تاکنون 35 درصد از تصویربرداری‌اش به پایان رسیده است و همچنان بازیگر می‌گیرد.

پخش سریال برادر در ماه رمضان

نعمت‌الله چگینی - تهیه‌کننده سریال «برادر» - اعلام کرد: کاظم بلوچی در نقش بهرام کلایی به تازگی به پروژه «برادر» اضافه شده است. همچنین به‌زودی قرار است دو بازیگر نقش اصلی و تعدادی بازیگر دیگر هم به کار اضافه شوند. برای ساخت سریال «برادر» گروه سازنده مشغول رج زدن هستند و تاکنون از قسمت یکم تا سی‌ام قصه را تصویربرداری کردند اما به لحاظ میانگین تاکنون 35 درصد از کل تصویربرداری به پایان رسیده است.

وی گفت: گروه سازنده در حال حاضر در خیابان اشرفی اصفهانی تهران مشغول تصویربرداری هستند. حسین یاری، پوریا پورسرخ و رضا توکلی بازیگرانی هستند که این روزها مقابل دوربین «برادر» ایفای نقش می‌کنند. ما تا دو هفته آینده همچنان در لوکیشن‌های پراکنده در شهر تهران مشغول به کار هستیم تا به یک لوکیشن ثابت برسیم.

تهیه‌کننده سریال شبکه دو سیما در پایان با اشاره به جا به جایی کامبیز دیرباز و حسین یاری در «برادر» و حرف و حدیث‌هایی که در پی این ماجرا اتفاق افتاد، توضیح داد: همان‌طور که پیش‌تر هم در این زمینه توضیح دادم، حذف آقای دیرباز و جایگزینی آقای یاری در پروژه «برادر» فقط به خاطر تداخل کاری آقای دیرباز بود؛ چراکه ما از همان ابتدا با آقای دیرباز صحبت کردیم و حتی قرارداد هم بستیم ولی ما ایشان را برای بعد از عید می‌خواستیم؛ چراکه کارمان را رج می‌زدیم. آقای دیرباز از همان ابتدا هم گفته بود که به یک کار دیگر هم تعهد دارد؛ بنابراین نه مشکل خاصی وجود داشت و نه حرف و حدیثی پیش آمده بود. در نهایت هم به خاطر تداخل کاری تصمیم گرفتیم آقای یاری را به کارمان دعوت کنیم.

سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار با هدف پخش در ماه رمضان امسال شبکه دو سیما در حال ساخت است. حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، بیوک میرزایی، رضا توکلی، کاوه خداشناس، آشا محرابی، سید مهرداد ضیایی، پورانداخت مهیمن، مهرداد ضیایی و ... از بازیگران سریال «برادر» هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند .این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه‌ای می شود که درونمایه قصه این سریال است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir