سوتی شرعی در قسمت 26 سریال شهرزاد!
يك گاف آشكار شرعی در قسمت 26 سریال شهرزاد این روزها در فضای مجازی پخش و منتشر شده است.

گاف شرعی سریال شهرزاد

يك گاف آشكار شرعی در قسمت 26 سريال شهرزاد نشان داد اين مجموعه در روزهای پايانی فصل اول هم دچار ضعف داستان شده و هم با بی توجهی گروه نويسنده تعداد گاف‌هاي آن افزوده شده است.

در قسمت‌های قبلی سريال شهرزاد، بينندگان بيشتر روی گاف‌های عادی مانند لباس يقه اسكی پوشيدن شهرزاد در مرداد ماه سال 32 كه اوج گرما است و اينكه چرا بازيگر زن اين سريال در دهه 30 كيف چرم مارك خارجی مدل سال جديد را دارد، مطرح می كردند و كمتر پيش می آمد سوتی های اين سريال از اين موارد بيشتر شود. ولی در قسمت 26 يعني دو قسمت باقي مانده به پايان سريال که اتفاقاً از جذاب‌ترین و به لحاظ دیالوگ‌ها از به یادماندنی‌ترین قسمت‌های شهرزاد است، يك گاف اساسی در شهرزاد ديده شد.

بحث شرعی محرميت ميان داماد و مادر زن كه محرميتی ابدی به شمار می رود و از نظر شرع حتی بعد از جاری شدن صيغه طلاق ميان زن و شوهر محرميت عروس به پدر شوهر و محرميت داماد به مادر همسرش تا ابد باقی می ماند. اين درحالی است كه وقتی قباد داماد سابق‌ مادر شهرزاد  می خواهد دستش را ببوسد، مانع اين كار مي‌شود و خطاب به داماد سابقش می گويد، «آقا قباد اين چه كاريه محرمی گفتند نامحرمی گفتند!»

اضافه شدن دو قسمت ديگر به سريال شهرزاد در ميانه‌های كار و شايعاتی درباره اختلاف ميان تيم سازنده اين سريال باعث شده تا در قسمت‌های انتهايی اين مجموعه نمايشی، شاهد افت داستان باشيم.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemapress.ir