اعتراض بازیگر زن کشورمان به انتشار یک مصاحبه جعلی و جنجالی از وی!! عکس
فقیهه سلطانی بازیگر کشومان به انتشار مصاحبه جعلی از او در یک هفته نامه به شدت واکنش نشان داده و خواستار انتشار جوابیه خودش شده است.

مصاحبه جعلی با فقیهه سلطانی

سلطانی با انتشار تصویر این مصاحبه جعلی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

این مطالب زشت با این عناوین زشت‌تر، مصاحبه ای جعلی است و من هرگز با خبرنگار این رسانه بعد از هزار بار تماس، مصاحبه نکردم !

 

faghih_soltani_1.jpg

 

اینم مطلب جوابیه از طرف من که قرار است در این رسانه چاپ شود ...

بنام نامی حق

بسیار از مدیران تحریریه ی هفته نامه تماشاگران امروز در شگفت و دلگیریم !

دلگیر از چاپ و انتشار مصاحبه ای که من "فقیهه سلطانی" هرگز با این رسانه انجام ندادم و شگفت زده از تیتر بسیار نازیبای این مصاحبه بی اساس!
علی رغم تمام توضیحات ما در مورد مطالب نامه و شفاف سازی در مورد درخواستهای منطقی خود از مدیریت سازمان ، در خصوص تشکیل "خانه بازیگر" و در نتیجه سامان یافتن امور بازیگران اعم از مرد و زن ،باز هم شاهد چاپ و انتشار مطالبی از این دست با عناوین نا زیبا و برداشتهای سهل انگارانه و مغرضانه در مورد محتوی نامه اخیر هستیم ، که تماما و تنها تخریب شخصیت امضا کننده گان نامه را در پی دارد !

متاسفانه برخی از رسانه ها و خبرنگاران با دگرگونی مطالب و منظور ما سعی در ایجاد اختلاف بین ما و همکارانمان و ماهی گرفتن از این آب گل آلود در جهت ایجاد جنجال خبری در رسانه خویشند و خواسته و یا ناخواسته باعث تغذیه خبری شبکه های غیر و ضد نظام میگردند !
عزیزان ! بزرگواران ! برخی از اصحاب رسانه که منصف نیستید ..به خدا که فردایی هست...قیامتی هست و روز حسابی ...دنیا و اعتبار آن ارزش ریختن آبروی دیگران را ندارد ...! و من الله هدایه

فقیهه سلطانی


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com