بازیگری که همسر دوم دکتر ظریف معرفی شد!! + عکس
آفرین چیت ساز بازیگر سابق کشورمان به دلایل امنیتی بازداشت شده و تصویر فتوشاپی وی در کنار دکتر ظریف سوژه رسانه ها شده بود.

ماجرای عکس فتوشاپی همسر دوم دکتر ظریف

طی روزهای اخیر شایعه‌ای مبنی بر جاسوس بودن همسر دوم وزیر امور خارجه کشورمان منتشر شد.

شایعه ای فتوشاپی که در آن با قرار دادن تصویری از آفرین چیت ساز در کنار ظریف این ادعای طرح شده بود که اين فرد همسر دوم ظریف وجاسوس است.
آفرین چیت ساز بازیگر سابق سینما است که در ماههای اخیر به دلیل جرم امنیتی بازداشت شده و اردیبهشت ماه امسال نیز خبر محکومیتش به ده سال حبس تعزیری به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت و ارتباط با دولت‌های بیگانه منتشر شده بود.


آفرین چیت ساز در کنار همسر سابقش علی دهکری

آفرین چیت ساز در کنار همسر سابقش علی دهکری

 

چیت ساز که سابقه بازی در آثاری نظیر “در شهر خبری نیست هست”، “دایره زنگی” و “سرگیجه” را دارد همسر سابق علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون است؛ بازیگری که بیش از هر چیز بخاطر ایفای نقش در “از کرخه تا راین” ابراهیم حاتمی کیا شهره است.

اتهام امنیتی چیت ساز که به بازداشت او منجر شد و سپس انتشار خبر محکومیتش سبب ساز آن گردید که شايعه سازان با قرار دادن تصویری از او کنار محمدجواد ظریف این بازیگر سابق را به عنوان همسر دوم ظریف معرفی کنند.


عکس فتوشاپی از آفرین چیت ساز و دکتر ظریف

عکس فتوشاپی از آفرین چیت ساز و دکتر ظریف

 

گفتنی است چيت ساز كه در سينما به ايفای نقش در نقشهای مكمل می پرداخت چند وقتي بود كه در یک روزنامه دولتی در نقش يك مفسر و تحليلگر سياسی ظاهر شده و مطالبش حتی در ستون اول اين روزنامه چاپ می شد!!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir