بازیگر زن سرشناس با اصغر فرهادی همکاری می کند!
پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم به احتمال زیاد بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی خواهند بود!

بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی

اصغر فرهادی که چندی پیش با فیلم "فروشنده" با دست پر از جشنواره کن بیرون آمد برای ساخت فیلم بعدی‌اش که قرار است در اسپانیا و به زبان اسپانیایی ساخته شود با زوج هنری سرشناس این کشور یعنی "پنه‌لوپه کروز" و "خاویر باردم" مذاکره کرده است.

همچنین قرار شده کارگردان نامدار اسپانیایی "پدرو آلمادوار" تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده بگیرد. اصغر فرهادی که آخر این هفته به کشور باز خواهد گشت در طول چند هفته‌ی آتی مشغول به پایان رساندن فیلمنامه‌ی اصلی این پروژه خواهد شد و گفته شده در ماه آینده برای انتخاب لوکیشن فیلم به اسپانیا سفر خواهد کرد تا در اوایل فصل پاییز فیلمبردای تازه‌ترین فیلمش را شروع کند.

لازم به ذکر است که کروز و باردم که از سال 2010 با یکدیگر ازدواج کرده‌اند در پروژه‌های زیادی در کنار هم به ایفای نقش پرداخته‌اند و همچنین این دو از همکاران قدیمیِ پدرو آلمادوار نیز بحساب می‌آیند.

این عنوان بعد از فیلم "گذشته" دومین فیلم غیر فارسی زبان به کارگردانی اصغر فرهادی است که در ابتدا قرار بود برای اکران در سال 2016 آماده شود اما بازگشت فرهادی به تهران و ساخت فیلم تحسین برانگیز "فروشنده" این پروژه را عقب انداخت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : salamcinema.ir