محمدعلی كشاورز در جشن موسسه محک + عکس
محمدعلی كشاورز بازیگر محبوب و کهنه کار کشورمان در جشن 25 سالگی موسسه خیریه محک حضور یافت.

حضور پدرانه پدرسالار در جشن 25 سالگی محك

محمدعلی كشاورز، پیشكسوت عرصه بازیگری ایران كه با وجود کسالت جسمانی در کنسرت جشن 25 سالگی محك حضور داشت در پاسخ به سوالی در خصوص مسئولیت اجتماعی هنرمندان گفت: «هنرمندان چه در عرصه سینما و تئاتر، و چه در عرصه موسیقی، نقاشی و ادبیات باید بدانند كه مردم نیكو و خوب ایران لیاقت بهترین‌ها را دارند. همه ما چه لر، چه كرد، چه فارس، چه ترك برای سرزمین هنرپرور ایران هستیم و باید قدردان این موهبت باشیم. ما باید در خدمت سرزمین ایران و مردم خوب ایران باشیم. به همین خاطر حضور در مراسم‌های خیریه جزو وظایف هنرمندان است.»


محمدعلی کشاورز در جشن 25 سالگی خیریه محک

محمدعلی کشاورز در جشن 25 سالگی خیریه محک

 

وی با اشاره به برگزاری كنسرت كامكارها برای جشن 25 سالگی محک و اهدای تمامی عواید به کودکان افزود: «باید همه افراد با موسیقی آشنا باشند چرا كه موسیقی دردهای درون انسان را نمایش می‌دهد. انسان دردآشنا، مرهم درد هم هست.»

استاد كشاورز در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به حمایت از كودكان مبتلا به سرطان اشاره كرد و گفت: «باید برای كودكان مبتلا به سرطان از جان و مال مایه گذاشت و در همه زمینه‌ها حمایت كرد. این وظیفه همه انسان‌هاست. من با اینكه 4 سال است كه پایم شكسته و به سختی حركت می‌كنم دلم می‌خواست هرطور شده برای حمایت از كودكان محک به این جشن بیایم.»

پدرسالار در پایان در پیامی به كودكان محك گفت: «به كودكان مبتلا به سرطان می‌گویم كه كوشش را رها نكنند و مطمئن باشند كه انسان اگر بخواهد پیروز می‌شود و آنها هم می‌تواند سرطان را از خود دور كنند.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روابط عمومی موسسه محک