بازیگر کشورمان: بخاطر شرایط بد مالی ماشین 100 میلیونی ام را فروختم!
محمود مقامی بازیگر کشورمان از شرایط کاری خود راضی نیست و مجبور به فروش ماشین خود شده است!

نارضایتی محمود مقامی از بیکاری

محمود مقامی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این روزها مشغول ایفای نقش در سریال "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم و باید بگویم تقریبا 50 درصد از کار من در این سریال باقی مانده است.
 وی افزود: من پیش از "معمای شاه" هیچ همکاری با محمدرضا ورزی نداشتم و این سریال شروع همکاری من با وی بود این را هم باید بگویم در معمای شاه نقش حاج مهدی عراقی یکی از یاران نزدیک امام را بازی می کنم.
 
وی ادامه داد: من اطلاعات چندانی از حاج مهدی عراقی نداشتم اما هنگامی که ایفای این نقش به من محول شد با خواندن فیلمنامه وتحقیق در آن با ابعاد مختلف این شخصیت آشنا شدم  و امیدوارم این نقش مورد توجه قرار بگیرد.
مقامی ادامه داد: با توجه به انتخاب بازیگران براساس شباهتی که به شخصیت اصلی صورت گرفته است حدود 45 دقیقه هر بار گریم می شوم  و سعی کرده اند که بیشترین شباهت بین من و شخصیت اصلی صورت بگیرد.
 
این بازیگر ادامه داد: با توجه به اینکه تنها 5 قسمت از کار من در سریال معمای شاه تاکنون پخش شده است بازخورد چندانی از نقشم نگرفته ام البته نقش حاج مهدی عراقی براساس واقعیات است باید بگویم که در زمان انقلاب من نوجوان بودم و تقریبا حضرت امام را می شناختم اما با ایفای این نقش، شناختم از ایشان کامل تر و علاقه ام به ایشان بیشتر شد.
 
مقامی تصریح کرد: هنوز مطالبات سال گذشته ام از این سریال را دریافت نکرده ام اما یاد گرفته ایم که همیشه به تعهدات خود عمل کنیم امیدوارم گروه سازنده  نیز به این تعهدات نیز عمل کند.
وی با اشاره کارهای سینمایی خود عنوان کرد: آثاری همچون "چهار اصفهانی در بغداد" و "سایه" را انجام داده ام که هنوز سرنوشت اکران آنها مشخص نیست. یک فیلم دیگر هم بنام " لاله های واژگون" را هم داشتم که به دلیل بیماری کارگردان  کار نصفه باقی ماند.
 
این بازیگر با اشاره به بیکاری دو ساله اش ادامه داد: من کار دیگری بجز بازیگری ندارم در واقع 32 سال است که در این حرفه هستم به همین دلیل به لحاظ مالی شرایط برای من مشکل شده است، مثلا ماشین 100 میلیونی من حالا تبدیل به ماشین 30 میلیونی شده است اما خدا را شکر زندگی ام تا این لحظه اداره شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این شرایط به زودی بهبود پیدا کند و همه به کاری اشتغال داشته باشند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mizanonline.ir