اظهار نظر رامبد جوان درباره ماه عسل و اجرای احسان علیخانی
رامبد جوان به بیان اظهار نظر خود درباره برنامه عسل و نحوه اجرای احسان علیخانی پرداخته است.

رامبد جوان درباره ماه عسل چه گفت

رامبد جوان می گوید: ماه عسل هم در عین اینکه می‌گریاند یا ممکن است حالت را منقلب بکند و اشک شما به عنوان واکنش حسی در بیاید باز هم کارکردش این است که امید می‌دهد.

رامبد جوان موضع خود را درباره برنامه ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی بیان کرد.

رامبد جوان در پاسخ به این سوال که برخی عنوان می کنند خندوانه در برخی برنامه ها به موضوعات ماه عسل نزدیک می شود و سوژه های اجتماعی را وارد برنامه می کند، چقدر این مسئله را قبول دارید، گفت: «به نظرم اینطور نیست، وظیفه‌ ما در خندوانه این هست که با چنین مواضعی مواجه بشویم. ممکن است یک جاهایی غم‌انگیز به نظر بیاید، اما به نظرم در عین غم‌انگیزی امید و حال خوب وجود دارد.»


او درباره ماه عسل نیز عنوان کرد:«در ماه عسل هم اوضاع به همین شکل است، ماه عسل هم در عین اینکه می‌گریاند یا ممکن است حالت را منقلب بکند و اشک شما به عنوان واکنش حسی در بیاید باز هم کارکردش این است که امید می‌دهد، با دیدن این برنامه احساس نمی‌کنید که همه‌چیز تمام شده است. بلکه این حس را می‌دهد که می‌شود زندگی کرد.»



رامبد جوان به دفاع از برنامه خود نیز پرداخت و گفت:« در «خندوانه» هم بعضا جریان برنامه به همین شکل است، امید می‌دهد در نتیجه جاهایی ممکن است شباهت با برنامه های دیگر پیدا کنند و ایرادی ندارد. ولی در ما چیز روتینی نیست، مدل ما اینطور نیست که اشک در بیاوریم، اما یک وقتهایی هم اشکمان در می آید و هیچ اشکالی ندارد، آدمیزاد هستیم.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir