بازیگر کشورمان نویسنده شد!!
فرهاد جم بازیگر کشورمان این روزها مشغول نوشتن یک رمان و یک مجموعه قصه شده است!

فرهاد جم نویسنده شد!

فرهاد جم را همه با سریال به‌یادماندنی "همسران" و بازی در نقش علی به خاطر داریم. او که این روزها کمتر و یا بهتر است بگوییم اصلاً در سینما و تلویزیون حضوری ندارد، درباره علت عدم حضورش در رسانه گفت: در حال حاضر مشغول نگارش یک مجموعه قصه و یک رمان بلند هستم و به همین خاطر نیز فعلاً فعالیتی در عرصه تصویر ندارم و بیشتر تمرکزم در بخش نگارش و حوزه ادبیات است.

وی درباره بازخورد آثارش در بین مخاطبان اظهار کرد: قطعاً اینکه این آثار متعلق به من است در بازخورد مخاطبان و میزان استقبال آن‌ها از این آثار بی‌تأثیر نیست، اما دوست دارم اگر قرار است اتفاقی بیفتد خود اثر جوابگو باشد، نه وصل شدن آن به من.

مجری مسابقه "راز سیب" در پاسخ به ارزیابی خود از عملکرد تلویزیون و اینکه چرا در برهه‌ای از زمان تا این اندازه مخاطب داشت و امروز دیگر آن بازخورد را ندارد، بیان کرد: پاسخ را باید از کسانی که دست‌اندرکار و مسئول هستند، پرسید. ولی به عنوان مخاطب متأسفانه تلویزیون سیر بدی را طی می‌کند و با یک آمار سرانگشتی از شهرهای مختلف و تهران درمی‌یابید که مردم خیلی دل خوشی از تلویزیون ندارند و جذب مجموعه‌هایی می‌شوند که فاقد ارزش هستند، اما به جهات مختلف دیده می‌شوند. نمی‌دانم تصمیم‌گیری‌های کلان تلویزیون چگونه شکل می‌گیرد، اما این را به خوبی می‌دانم که تلویزیون از خاستگاه اصلی خود بسیار دور شده است.

جم همچنین درباره تغییر مدیریت در صداوسیما و تأثیر آن بر عملکرد رسانه ملی اظهار کرد: تغییر مدیریت و یا رفتن یک مدیر و آمدن دیگری، در سیستم تصمیم‌گیری و جهت‌گیری این تصمیمات کلان خیلی تغییری ایجاد نمی‌کند، چرا که اغلب خانواده‌ها یک شبکه برون‌مرزی را پیگیری می‌کنند و این شبکه‌ها نیز به راحتی در حال تاختن هستند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : honaronline.ir