فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا حتی با اصلاحیه اجازه اکران ندارد!!
فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی حتی با اصلاحیه فیلم اجازه اکران نخواهد گرفت!

زمان اکران فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا

به نظر می‌رسد فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی با وجود ارایه به شورای صدور پروانه نمایش قرار نیست مجوز اکران بگیرد.
در حالی که صاحبان فیلم سینمایی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی که از مدتی قبل برای دریافت پروانه نمایش درخواست خود را به وزارت ارشاد اعلام کرده اند ولی آخرین خبرها حاکی از آن است که شورای پروانه نمایش این فیلم را رد کرده است.

این اثر سینمایی نتوانسته است نظر مثبت شورا را برای دریافت پروانه نمایش جلب کند و حتی مساله با اصلاحیه نیز برطرف نمی‌شود.
چندی پیش سعید خانی تهیه کننده این فیلم سینمایی در گفتگویی عنوان کرده بود: در صورت صدور پروانه نمایش «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»، در نظر داریم فیلم را برای نوبت دوم اکران عید فطر نمایش دهیم.

در حالی که مدتی است از ارائه این فیلم به شورای صدور پروانه نمایش می گذرد، اما خبری از دریافت مجوز اکران فیلم و یا حتی اعمال اصلاحات روی آخرین ساخته کاهانی به گوش نمی رسید تا اینکه در آخرین اطلاعات کسب شده احتمال رد کامل این فیلم قوت گرفته است.

مهناز افشار، طناز طباطبایی، آیدا ماهیانی، سحر دولت شاهی بازیگران زن «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» هستند و مهران غفوریان نیز نقش مرد داستان را ایفا می‌کند.عبدالرضا کاهانی پیش از این فیلم سینمایی «استراحت مطلق» را در سینماها اکران کرده بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com