آقای بازیگر: برای جشن ازدواج برادر همسرم به استرالیا می رویم!
علیرضا خمسه بازیگر کشورمان به بیان خاطراتی از ماه رمضان در سال های گذشته پرداخت و اعلام کرد بزودی به استرالیا سفر خواهد کرد.

خاطره علیرضا خمسه از ماه مضان

علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی درباره فعالیت های اخیر خود توضیح داد: این روزها بیشتر مشغول استراحت و مطالعه هستم و سعی می‌کنم از این فرصت استفاده کنم. البته به زودی با خانواده‌ام برای انجام مراسم ازدواج برادر خانومم عازم استرالیا می‌شویم که این امر هم برای من خوشایند است.

وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش با تاکید بر لزوم قدردانی از ماه مبارک رمضان به خاطراتی از دوران کودکی خود در این ماه اشاره کرد و گفت: به یاد دارم در دوران کودکی‌ام همه اعضای خانواده‌ام با صفا و صمیمیت خاصی هنگام سحر بیدار می‌شدند و در کنار هم قرار می‌گرفتند گویا این دور هم بودن جزو لاینفک زندگی‌ها بود. البته آن زمان اگر عضوی از خانواده هنگام سحر از خواب بیدار نمی‌شد مادرم به اجبار او را بیدار می‌کرد.

خمسه ادامه داد: در آن ایام فکر می‌کردم هنگام اذان ظهر باید افطار کنم اما مادرم به من توضیح می‌داد که در این صورت روزه تو روزه کله گنجشکی می‌شود، اما به واقع روزه‌های کله گنجشکی آن زمان هم لطف و صفای دیگری داشت.

بازیگر سریال «پایتخت» ادامه داد: ماه رمضان‌های آن زمان تفاوت چندانی با حالا نداشت ولی در آن سال‌ها حال و احوالم و روحیه ما بهتر و گویا ایمان‌مان محکم‌تر بود، اما حالا وضعیت تغییر کرده و به عبارتی «روزگاری است که ایمان فلک رفته به باد».

خمسه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه  امسال در ماه مبارک رمضان  در هیچ پروژه‌ای نبودم، توفیق حضور در ویژه‌ برنامه‌های ماه رمضان را پیدا کردم که می‌توانم بعدها از آن به عنوان یک خاطره خوش یاد کنم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com