شبنم قلی خانی چکار می کند؟
شبنم قلی خانی بازیگر کشورمان اعلام کرد که علاقه زیادی به کارگردانی دارد و مطمئنا به کارگردانی خواهد پرداخت.

شبنم قلی خانی کارگردان می شود

شبنم قلی خانی با بازی در فیلم و سریال «مریم مقدس» شناخته شد. چهره آرام و متین او بعد از این سریال باعث شد تا پس از آن نقش‌های مثبت را به عهده بگیرد. از میان کارهایی که او به ایفای نقش پرداخته می‌توان به سریا‌ل‌هایی مانند «اولین شب آرامش»، «پنجمین خورشید»، «پنج کیلومتر تا بهشت» و… اشاره کرد.

این بازیگر حدود چهارسالی بود که به علت شرایط زندگی و ادامه تحصیل در رشته کارگردانی سینما در استرالیا به سر می برد. او امسال به کشور بازگشته و در این خصوص به مامی گوید:« اوایل سال اولین پیشنهادم بازی در یک تئاتر بود اما در اواسط کار به این علت که زمان کار کم بود و بازیگر نقش اصلی مشکلی برایش پیش آمد و نتوانست به کار ادامه دهد، نیمه کاره رها شد.»

او ادامه داد:« قبلا در یک اپیزود از سریال «دیوار شیشه ای» به کارگردانی راما قویدل بازی کردم و در حال حاضر قرار است در سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که از نیمه تیرماه کلید می خورد؛ حضور داشته باشم. داستان«دیوار شیشه‌ای» درباره یک وکیل زن است که وکالت فردی که مرتکب قتل غیری عمد شده را قبول می کند و در طول وکالت، علاقه‌ای بین او و موکلش ایجاد می شود. قصه سریال«یکتا» نیز درباره خانواده ای است که روابط خانوادگی خوبی دارند اما مسائل مختلف تغییری در روابطشان به وجود می آورد. در این سریال نقش زنی که به ظاهر خیلی قوی است ولی در باطن تصمیمات سطحی می گیرد را به عهده دارم. تمام تصمیماتی که این زن می گیرد از موضع بالاست و خودش را در رابطه با همه تصمیمات و اتفاقات صاحب حق می داند.»

قلی خانی با اشاره به اینکه در گذشته فیلم های داستانی کوتاه«من تنها» و «خونه» را ساخته است، می گوید:«یکی از دغدغه های من کارگردانی است و دوست دارم در آینده شرایطی فراهم شود که بتوانم قصه زنانه فیلمی که مدنظرم است را بسازم.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه بانی فیلم