یک بازیگر زن دیگر به شبکه جم پیوست!! + عکس
براساس اخبار منتشر شده پردیس افکاری بازیگر زن کشورمان نیز به شبکه جم پیوست!

پردیس افکاری در شبکه جم

بعد از رابعه اسکویی و بازیگرانی نه چندان مطرح مانند صدف طاهریان و بهارک صالح‌نیا یک بازیگر زن دیگر به جم پیوست.

این بازیگر زن «پردیس افکاری» است که از اواخر دهه شصت و با ایفای نقش در آثاری همچون «گزل» و «دخترک کنار مرداب» وارد سینما شده بود و در طی سال‌های بعد نیز اغلب ایفاگر نقش‌های مکمل آثار سینمایی بود.

همچنان زندگی با خاطرات «بدون شرح»

شنیده‌های سینماژورنال حکایت از آن دارد که پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی، کارگردان سریال «بدون شرح» که خودش ماه‌هاست مشغول کار برای «جم» است، به ترکیه رفته و در تله‌فیلمی به نام «شهر قشنگ» از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.
جالب است که نام این تله‌فیلم یادآور هفته‌نامه «شهر قشنگ» است که داستان مهم‌ترین محصول کارنامه کارگردانی مظلومی یعنی «بدون شرح» در آن می‌گذشت. سریالی که ۱۴ سال پیش تولید شد اما گویا مظلومی هنوز نتوانسته از خاطرات آن بیرون بیاید.


پردیس افکاری در یکی از فیلم هایش

پردیس افکاری در یکی از فیلم هایش

 

سودای بازیگر ۵۱ ساله

آخرین فیلم‌های اکران شده پردیس افکاری ۵۱ ساله، «شور شیرین» و «گیرنده» بودند که در این بین «شور شیرین» به واسطه تصویرسازی بخش‌هایی از زندگی شهید محمود کاوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت. البته افکاری در این فیلم ایفاگر یک نقش کاملا منفی بود.

افکاری به موازات سینما سابقه فعالیت‌های تلویزیونی هم داشت و از جمله در سریال‌های «در مسیر زاینده رود»، «فکر پلید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» بازی کرده بود.
پیوستن افکاری به این شبکه ماهواره‌ای در شرایطی رخ داده است که در هفته‌های اخیر رفتار نامناسب مدیران شبکه با بازیگرانی نظیر رابعه اسکویی باعث ایجاد یک سری اختلافات و درگیری‌ میان آنها شده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir