دستگیری مجری زن برنامه آهنگ های درخواستی شبکه ماهواره ای در مشهد! عکس
مجری زن برنامه آهنگ درخواستی شبکه های ماهواره ای در ایران دستگیر شد.

دستگیری مجری زن

زن جوانی که به عنوان مجری در شبکه های ماهواره ای فعالیت می کرد پس از ورود به مشهد ، با صدور دستور قضایی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی دستگیر شد.

این زن که حدود ۳۸ سال دارد پس از آن که از دبی به مشهد سفر کرد، تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی با کسب دستوری از سوی معاون دادستان مشهد، وی را در یک منزل مسکونی شناسایی و بازداشت کردند.

این زن مطلقه که «ف. د» نام دارد و معروف به «الی» است به عنوان مجری در برخی شبکه های ماهواره ای مانند «فارسی وان» و «پرشین تی وی» فعالیت داشت .


برنامه آهنگ درخواستی با اجرای الی

برنامه آهنگ درخواستی با اجرای الی

 

وی مدعی است در دبی به امر خرید و فروش املاک اشتغال دارد و در تلویزیون های ماهواره ای نیز مجری گری ترانه های درخواستی را به عهده داشته است و علاوه بر آن در زمینه تبلیغ کالا و همچنین محصولات آرایشی فعالیت می کرد. این زن که روز گذشته به اتهام تبلیغ علیه نظام و به نفع معاندان از طریق مجری گری در شبکه های ماهواره ای بازداشت شد در اعترافات خود اظهار کرد: همسرم به من خیانت می کرد که به همین دلیل از او جدا شدم و به خارج از کشور رفتم. در واقع با ناکامی های زیادی رو به رو بودم و اطرافیانم به دروغ و نیرنگ متوسل می شدند. در این شرایط به دبی رفتم و در آنجا به ویزیتوری در امور املاک مشغول شدم ضمن این که در شبکه های ماهواره ای نیز مجری برنامه «ترانه های درخواستی» بودم و علیه نظام تبلیغ نکرده ام.

وی با صدور قرار قانونی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره انجام گیرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : alef.ir