خواننده سرشناس بازیگر شد!!
ادل خواننده سرشناس انگلیسی به زودی در یک فیلم سینمایی بازی خواهد کرد.

بازیگر شدن ادل

ادل adele، خواننده‌ی نام‌آشنای انگلیسی پا به عرصه‌ی بازیگری گذاشته و قرار است در یک فیلم هالیوودی هم‌بازی کیت هارینگتون و ناتالی پورتمن باشد. گفته می‌شود این خواننده‌ی 28 ساله نقش کوتاهی را در فیلم جدید زاویر دولان به نام "مرگ و زندگی جان اف. داناوان” بازی خواهد کرد.

پیشینه‌ی هم‌کاری دولان و ادل به موزیک‌ویدئوی Hello بازمی‌گردد. پس از آن تجربه‌ی موفق دولان عنوان کرده بود از حضور ادل به عنوان بازیگر در پروژه‌های سینمایی‌اش استقبال خواهد کرد. منبعی نزدیک به این خواننده در گفت‌وگو با دیلی استار عنوان کرده ادل نیز علاقه‌ای به حضور پررنگ در دنیای بازیگری ندارد و تنها علاقه به همکاری با دولان او را به این پروژه کشانده است.

"مرگ و زندگی جان اف. داناوان” نخستین فیلم زاویر دولان به زبان انگلیسی است که در کنار ادل ستارگانی چون ناتالی پورتمن، کیت هارینگتون، جسیکا چستین، سوزان ساراندون، کتی بیتس، و نیکلاس هولت در آن به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم‌برداری این پروژه در مونترئال آغاز شده و قرار است در پراگ و لندن ادامه یابد.

این فیلم داستان بازیگری با نام جان اف. داناوان با بازی کیت هارینگتون را روایت می‌کند که با یکی از طرفداران نوجوانش رابطه‌ای مکاتبه‌ای پیدا می‌کند و این رابطه دست‌مایه‌ی شایعاتی می‌شود که یک روزنامه‌نگار آن را پر و بال می‌دهد و زندگی داناوان را به مرز نابودی می‌کشاند.
این فیلم قرار است سال 2017 به روی پرده‌ی نقره‌ای به نمایش درآید اما تاریخ دقیق اکران آن هنوز مشخص نشده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : filmnetnews.ir