واکنش خانواده عباس کیارستمی به خبر نبش قبر وی!!
بهمن کیارستمی فرزند عباس کیارستمی نسبت به خبر نبش قبر پدرش واکنش نشان داده است.

نبش قبر عباس کیارستمی

بهمن کیارستمی به سخنان علی نوبخت (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس) درباره نبش قبر عباس کیارستمی واکنش نشان داد.

 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : نبش قبر عباس کیارستمی !!

 

 

متن یادداشت بهمن کیارستمی خطاب به علی نوبخت (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی) که به شرح زیر است:

من هرچقدر سعی می‌کنم حقوقی و قانونی و مجلسی و منطقی جواب این حضرات رو بدم نمیشه و هردم از این باغ بری میرسه. این دکتر علی نوبخت رو کجای دلمون بذاریم آخه؟ ایشون قبلا فرموده بودن "چه کسی به کیارستمی اجازه پرواز داد" و حالا هم فرمودن: "چه کسی اجازه دفن داد" و میل دارند که نبش قبر بشه. البته به دلیل مکاشفات تازه‌ای که در پرونده به دست اومده به این نتیجه رسیدن: "نکته‌ای که اخیرا متوجه شدم، یکی از اطبایی که متخصص خون است عنوان کرد که یکی از دوستان مرحوم کیارستمی که متخصص بیهوشی بوده است و ایشان مرحوم را به بیمارستان جم بردند؛ به من زنگ زدند و گفتند ایشان را ببینم.

دیدم که گویا از بیماری ماه‌هاست رنج می‌برد و خون بدن ایشان دفع شده بود و ضعف و بی‌حالی مفرط برایشان مستولی شده و حاکی از این بود که زخم خونریزی‌دهنده بود و بیماری قلبی هم داشتند و قرص پلاویکس استفاده می‌کردند این‌ها همه عوارض عمل را زیاد می‌کند."

برادر من لازم نبود این دکتر در گوش اون دکتر و اون دکتر در گوش شما اینها رو بگه تا از این راز مطلع بشین. اینها در اولین صفحه پرونده پزشکی موجوده و اگر پیش از اظهارنظر، ده دقیقه وقت گذاشته بودین و پرونده رو یک ورقی زده بودین، الان از این کشفیاتتون هیجان‌زده نمی‌شدین. بعله کم‌خونی و بی‌حالی داشت و اگر نداشت دلیلی برای مراجعه به بیمارستان و انجام کولونسکپی نبود. پلاویکس و وارفارین هم که این روزها نقل و نباته و خیلی‌ها ازجمله کسانی که به دلیل گرفتگی عروق، ستنت دارن این قرص‌ها رو مصرف می‌کنن.

به هر حال وقتی که همه پرونده رو خوندین بیاین درباره نبش قبر با هم صحبت کنیم، اما برادرانه عرض می‌کنم بعد از این لازم نیست هر چیزی رو که به سمع‌تون رسید هیجان‌زده اعلام کنین. مسئولین روابط عمومی و مشاوران رسانه‌ای کارشون همینه که اطلاعات شما رو پالایش کنن و بهتون بگن کی و کجا حرف بزنید و چی رو بگین و چی رو نگین.

این مشکل تنها شما هم نیست، از صحبت‌های رییس بیمارستان جم درباره پول بیمارستان تا عکس معروف اورتوپد همون بیمارستان، از بیانیه نظام‌پزشکی در دفاع از پزشکان تا اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی درباره تکرر حکم ماموریت فقط به حاشیه‌ها دامن زده و کار رو خراب‌تر کرده. یا یک مشاور رسانه‌ای استخدام کنین یا دندون روی جیگر بذارین تا نظام‌پزشکی نتیجه رو اعلام کنه.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : ilna.ir