درخواست متفاوت رضا کیانیان از حس روحانی! عکس
رضا کیانیان با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از رئیس جمهور حسن روحانی خواست برنامه برای بهبود اوضاع آب و هوا تدوین کنند.

درخواست رضا کیانیان برای تدوین برنامه آب و هوا

رضا کیانیان با انتشار متنی از رییس‌جمهور درخواست کرد تا با تدوین برنامه جامع و فراگیر آب و هوا و به تصویب رساندن آن در مجلس همگان را موظف به اجرای آن کند.
بازیگر «روبان قرمز» در آغاز متن خود که در اینستاگرام منتشر کرده است، به دستاوردهای دولت حسن روحانی در زمینه سیاست خارجی و اقتصاد اشاره کرده و آورده:

«جناب آقاى رئيس جمهور، پس از سلام، من و همه‌ى آن‌هايى كه به شما رأى داديم، به خاطر نويدِ تدبير و اميدى بود كه وعده داديد. شما در اين سه سال كارهاى بزرگى را در عرصه سياست خارجى و اقتصاد به سرانجام رسانديد؛ تاريخ شاهد است.  و همچنان، من و همه‌ كسانى كه به ليست مورد تأييد شما براى نمايندگى مجلس رأى داديم؛ به خاطر احتياج به اميد بود.»

او در ادامه به موضوع بی‌آبی، آلودگی هوا و ریزگردها پرداخته و از رییس‌جمهور درخواست کرده است که برنامه جامع و فراگیر آب و هوا را تدوین کرده و با تصویب آن در مجلس همه را موظف به اجرای آن کند.
آقاى ریيس جمهور، شما بهتر از هر كسى درباره بى‌آبى سرزمين‌مان مى‌دانيد؛ از آلودگى هوا و ريزگردها، شما بيشتر از هر كسى خبر داريد و اطمينان دارم كه براى درمان اين دو معضل بزرگ، از اهل فن كمك گرفته‌ايد. خواهشمندم هر چه زودتر برنامه جامع و فراگير آب و برنامه جامع و فراگيرِ هوا را تدوين كنيد و به تصويب مجلس برسانيد تا از فرداى تصويب همه موظف به اجراى آن شويم. چون تا به حال با خواهش و تمنا، كارى پيش نرفته است. اطمينان دارم با تدبير و اميد مى‌توانيم بر خشكسالى و بى‌هوايى پيروز شويم .»

بازیگر «کفش‌هایم کو» ضمن اینکه اعلام کرده است که باز هم به حسن روحانی رای می‌دهد تا برنامه‌های خود را هر چه بیشتر به سرانجام برساند، افزوده است: «درپايان اضافه مى‌كنم: با اينكه نسبت به فرهنگ و هنر كم‌مهرى كرده‌ايد، اما باز هم به شما رأى خواهم داد، تا بتوانيد برنامه‌هاى خود را هر چه بيشتر به سرانجام برسانيد.»

 

عکس و متن منتشر شده توسط رضا کیانیان

عکس و متن منتشر شده توسط رضا کیانیان




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir