سرانجام فیلمنامه تهمینه میلانی مجوز گرفت!
تهمینه میلانی فیلمبرداری فیلم جدیدش را بزودی آغاز می کند, این فیلم «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» نام دارد.

ساخت فیلم جدید تهمینه میلانی

پیش از این شنیده می‌شد که شورای پروانه ساخت موافقت خود را با ساخت فیلمنامه جدید تهمینه میلانی اعلام نکرده است. اما امروز این شورا برای فیلمنامه «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» مجوز ساخت صادر کرد. میلانی در گفت‌وگویی زمان آغاز فیلمبرداری جدیدترین فیلم خود را اول مهرماه عنوان می‌کند و می‌گوید که پیش تولید این فیلم آغاز شده است.

با ارائه فیلمنامه « مَلی و راه‌های نرفته‌اش» به شورای پروانه ساخت، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که اعضای این شورا با به تصویر کشیده شدن این فیلمنامه موافقت نکرده‌اند. اما با پیگیری‌ها مشخص شد که همانند بسیاری از فیلمنامه‌ها، «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» هم با برخی اصلاحیه‌ها مواجه شده است و در آینده مجوز ساخت آن صادر خواهد شد. امروز شورای پروانه ساخت، بالاخره موافقت خود را با ساخت این فیلمنامه اعلام کرد.

تهمینه میلانی در مورد زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جدید خود گفت: «پیش تولید «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» آغاز شده است و این فیلم اول مهر جلوی دوربین خواهد رفت.»

در حالی که شورای پروانه ساخت از تهمینه میلانی به عنوان تهیه کننده «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» نام برده است، اما این کارگردان می‌گوید که تهیه کنندگی این فیلمنامه همچون کارهای قبلی او برعهده همسرش محمد نیک بین خواهد بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir