پشیمانی امین حیایی بخاطر فیلم قلاده های طلا: امیدوارم مرا ببخشند!
امین حیایی در برنامه هفت از بازی در فیلم قلاده های طلا ابراز پشیمانی کرد و گفت اگر زمان به عقب بازگردد در این فیلم بازی نمی کند!

صحبت های امین حیایی در برنامه هفت

برنامه سینمایی هفت با یادآوری و پخش برش‌هایی از یک مستند درباره فاجعه بزرگ منا در حج تمتع سال پیشین آغاز شد و سپس بهروز افخمی گزارشی جالب درباره سرعت رشد سینمای ایران داد و خواستار تلاش برای اختصاص بخشی از بازار  چین به سینمای ایران آغاز شد و با اشاره امین حیایی به بایکوتش پس از بازی در «قلاده‌های طلا» و حمله به «جدایی نادر از سیمین» به عنوان مصداق سیاه نمایی ادامه یافت.

بهروز افخمی نیز با حضور امین حیایی، به مرور کارنامه بازیگری این بازیگر پرداخت. در بخشی از این گفت و گو بهروز افخمی درباره بایکوت امین حیایی پس از بازی در فیلم «قلاده‌های طلا» اشاره کرد. امین حیایی ضمن تایید این مسئله گفت: بعضی بازیگران در برخی پروژه‌ها بازیگرها تاکید کردند که اگر امین حیایی در این پروژه‌ها باشند، ما بازی نمی‌کنیم و امین حیایی منفور است. البته آنها حرفه‌ای هستند و شاید حق داشتند و فکر می‌کردند اگر کنار حیایی بازی کنند، برایشان بد می‌شود.
 
این بازیگر با بیان اینکه قرار نبوده «قلاده‌های طلا» به این شکل باشد، به برخی حواشی ناگفته‌ این فیلم پرداخت و گفت: بعد از اکران فیلم، فیلم برای ده روز از پرده پایین کشیده شد و آقای طالبی را هم بردند و گفتند چرا این فیلم را ساخته‌ای. این در حالی است که ساخت این فیلم حتی توسط رهبری تایید شده بود و قرار بود این فیلم ساخته شود تا برخی اتفاقات تکرار نشود.
 
امین حیایی در مواجهه با این پرسش که اگر قرار باشد «قلاده‌های طلا 2» ساخته شود، بازی می‌کند؟، گفت: الان فکر نمی‌کنم دیگر بازی کنم. از همکارانم انتظار این رفتار را نداشته و همیشه می‌خواسته دیگران را خوشحال کند اما اگر کسی را رنجانده امیدوار است او را ببخشند، چون بخشش چیز خوبی است!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : entekhab.ir