حاشیه های جالب جشن خانه سینما: متلک جالب رضا عطاران به یالثارات!
هجدهمین جشن سینمای ایران به همت خانه سینما برگزار شد و با حاشیه های جالبی همراه شد.

حاشیه های هجدهمین جشن سینمای ایران

- این مراسم با اجرای احسان کرمی برگزار شد و گروه پالت نیز در بخش هایی به اجرای زنده موسیقی پرداخت.

- در ابتدای این مراسم رضا عطاران هنگام اهدای جایزه بهترین عکس گفت: به خدا من و خانم توسلی لباس‌هایمان را ست نکرده‌ایم. بعد از جشن حافظ می‌ترسیدم پيراهن قرمز بپوشم. از بعضی‌ها بيشتر از خدا می‌ترسيم چون خدا خيلی جاها می‌گذرد اما دوستان به ما فحش ناموس می‌دهند.

- بابک حمیدیان هنگام حضور در جایگاه در کنار همسرش مینا ساداتی برای اهدای یک جایزه در واکنش به سخن مجری برنامه که از او خواست کمی هیجان زده تر باشد، گفت: چطور می توانم هیجان زده باشم وقتی دو سال نادیده گرفته شدم؟

- پیمان معادی و نوید محمدزاده پس از دریافت جایزه هایشان اشاره ای به حواشی درگذشت عباس کیارستمی داشتند و معادی نیز جایزه خود را به کیارستمی تقدیم کرد.

- در این مراسم کلیپی از درگذشتگان سینمای ایران پخش شد.

- فاطمه معتمدآریا در این مراسم پس از اهدای جایزه ضمن زنده نگاه داشتن یاد عباس کیارستمی گفت: همه ما دچار معضل از دست دادن عباس کیارستمی شده ایم. ما روح مردم و پزشکان جسم مردم را درمان می کنند، اگر پرچم دشمنی در دست بگیریم نمی توانیم راهی به جایی ببریم. سعی کنیم مشکل را حل کنیم و نه اینکه دنبال مقصر باشیم، پزشکان هم مانند فیلمسازان دچار اشتباه می شوند، ما سال هاست که یادمان رفته است می توانیم با یکدیگر به گفتگو بنشینیم.

- رضا کیانیان و غزل شاکری برای اهدای جایزه روی سن آمدند که کیانیان گفت: غزل شاکری صدای خوبی دارد و چون آن نوع صدایش را نمی‌توانیم، بشنویم پس بهتر است او نام برگزیده را بخواند.

- در پایان این مراسم "ايران ای سرای اميد" توسط گروه پالت با همخوانی برگزيدگان جشن خانه سينما به ياد محمدرضا شجريان اجرا شد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : asriran.com