توزیع روسری بین زنان بی حجاب در کنسرت گروه چارتار برای گرفتن عکس !!
در گروه موسیقی چارتار که در کانادا برگزار میشد, زنانی که قصد عکس گرفتن با اعضای گروه را داشتند باید روسری سر می کردند!

برگزاری کنسرت گروه چارتار در کانادا

گروه موسیقی «چارتار» در جریان تور کنسرت‌هایش در خارج از ایران، یک پیش‌شرط برای عکس یادگاری با حاضران در کنسرت‌هایش مطرح کرده و عکس یادگاری را موکول به حجاب حاضران در عکس یادگاری نموده است.

شماری از تماشاگرانی که با این گروه عکس یادگاری گرفته‌اند، ابتدا روسری سر کرده‌اند، با اعضای این گروه عکس یادگاری گرفته‌اند و روسری‌شان را برداشته‌اند؛ اتفاقی که در نوع خود قابل توجه و بی‌سابقه است.

یکی از زنانی که در کنسرت این گروه در شهر کلگری کانادا با آرمان گرشاسبی، خواننده چارتار، عکسی به یادگار گرفته و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، در کامنت‌ها مورد پرسش قرار گرفته که چرا با وجود بی‌اعتقادی به حجاب روسری به سر دارد و او مدعی شده که ‌«گروه چارتار اگر با خانم‌های بی‌حجاب عکس داشته باشند، در ایران دچار مشکل می‌شود.» و در ادامه نیز تاکید کرده، روسری را خود اعضای گروه «چارتار» آورده بودند.

«چارتار» این ادعا را در حساب‌های کاربری‌اش تاکید کرده و در این زمینه نوشته است: «…گروه هرگز اجازه اظهارنظر یا دخالت در نوع پوشش افراد را نمی‌دهد. به علت محدودیت‌های قانونی و تعهدی که برای نحوه اجرای گروه‌های موسیقی در خارج از ایران وجود دارد، انتخاب ما به رغم تمایل به ثبت یادگاری با مخاطبانمان، صرف نظر کردن از عکس گرفتن بود. کسانی که در عکس‌ها با حجاب در کنار اعضای گروه هستند، با درک شرایط انتخاب خودشان را انجام داده‌اند.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : jamejamonline.ir