انتقاد تند پرویز پرستویی از مسعود فراستی: فراستی از منفور شدن لذت می برد!
پرویز پرستویی باردیگر به انتقاد از مسعود فراستی پرداخت و گفت فراستی از منفور شدن لذت می برد!

انتقاد پرویز پرستویی از مسعود فراستی

صحبت‌های مسعود فراستی و واکنش اهالی سینما به اظهارات او هم دارد به سریال‌های خبری می‌پیوندد و هر چند وقت یک بارحرف‌های تازه او واکنش دیگری از اهالی سینما را در پی دارد. پرویز پرستویی که پیش از این نیز در بازتاب صحبت‌های این منتقد برنامه سینمایی «هفت» موضع‌ بی‌تفاوتی نداشته و انتقاداتی را مطرح کرده بود بتازگی در گفت‌وگویی اینترنتی به سخنان تازه فراستی واکنش نشان داده است.

این بازیگر مطرح سینما که این روزها برای حضور در مراسم تجلیلش در کانادا آماده سفر می‌شود به همین بهانه در گفت‌وگویی با تی وی پلاس درباره برخی حواشی حوزه سینما گفت‌وگویی مفصل انجام داده است که در بخش‌هایی از آن با اشاره به صحبت‌های فراستی در برنامه «خوشا شیراز» از فضای ایجاد شده به واسطه پخش این برنامه گلایه‌هایی را مطرح کرده است.

او با اشاره به صحبت‌های فراستی در این برنامه استانی مبنی بر اینکه پرستویی بازیگر خوبی نیست یا شهاب حسینی در حال تکرار نقش‌های مشابه گذشته است ،می‌گوید: «این نظر آقای فراستی است و برای من هیچ اهمیتی ندارد و از زمانی این اهمیت از بین رفت که متأسفانه نقد هم در سینما فروشی شد.» پرستویی در ادامه به جای خالی منتقدانی همچون اکبر عالمی و اکبر نبوی در تلویزیون اشاره کرده و ادامه می‌دهد: «در چنین وانفسایی تنها تریبونی که فراستی می‌تواند از آن لذت ببرد رسانه ملی است. او حتی پیش همکاران خودش هم وجهه‌ای ندارد. خراب کردن من توسط آقای فراستی برایم خنده‌دار شده است. ایشان حتی حافظه خوبی هم ندارند. در زمان اکران فیلم «لیلی با من است» من را با جری لوئیس مقایسه کردند، بعد از آژانس شیشه‌ای صحبت‌های مثبتی را مطرح کردند و حالا معتقدند که بازی من در این فیلم هم اشتباه بوده است.»

این بازیگر همچنین با تأکید بر این جمله که «از زمانی که دیالوگ بگم بگم جا افتاد تیشه به ریشه خودمان می‌زنیم» می‌افزاید: «اتفاقی که در جماعتی مثل فراستی افتاده است این است که دارند با منفور شدن معروف می‌شوند و حتی از این منفور شدن لذت می‌برند چون به این وسیله دیده می‌شوند».

این بازیگر با گلایه از مدیران تلویزیونی که فرصت حضور چنین منتقدی را در رسانه ملی ایجاد کرده‌اند ،می‌گوید: «مقصر اصلی مدیران تلویزیون هستند که نمی‌دانم چرا نمی‌بینند یا اگر می‌بینند حتماً تعمدی دارند و قرار است تیشه به ریشه سینما زده شود.» او همچنین در ادامه می‌افزاید: من به آقای علی‌عسگری خوشامد گفتم و منتظر بودم تا تغییرات خوبی در این رسانه ایجاد شود؛ اما شرایط بدتر شده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir