اعتراض وکیل عباس کیارستمی به حکم صادر شده
وکیل عباس کیارستمی نسبت به حکم صادر شده برای پزشک متخلف در ارتباط با پرونده وی, اعتراض کرد.

اعتراض به حکم پزشک عباس کیارستمی

یکی از وکلای خانواده مرحوم عباس کیارستمی نسبت به صدور رأی احتمالی برای پرونده پزشکی این کارگردان سینما بدون توجه به موارد اعلامی در لایحه تقدیمی اعتراض کرد.
عادل مقدس بیان کرد: سازمان نظام پزشکی پیش از این نسبت به یکی از پزشکان معالج مرحوم عباس کیارستمی طرح دعوی کرده و طبق گزارشی که روز گذشته (ششم مهرماه) منتشر شده قرار است نسبت به همان شخص اعلام رأی کند. این در حالی است که در جلسه 28 شهریورماه هیأت بدوی نواقصی را نسبت به آن کیفرخواست مطرح نمودیم و از دو شخص حقیقی و حقوقی دیگر هم به وکالت از خانواده کیارستمی شکایت نمودیم.

او اضافه کرد: در جلسه مذکور یک لایحه هشت بندی ارائه و در آن تأکید کردیم که در کیفرخواست صادره نسبت به شخص اول نواقصی وجود دارد و از دو شخص دیگر هم شکایت کردیم که بررسی‌هایی درباره آن‌ها انجام نشده است. بنابراین با توجه به ناقص بودن پرونده وکیفرخواست صادره انتظار می‌رود بررسی‌ها کامل شود.

مقدس ادامه داد: رییس هیات بدوی به خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند که مدارکی برای رسیدگی مورد نیاز است که البته این امر رسما به ما اعلام نشد اما با این حال ما آن‌ها را آماده کردیم و مدارکی از جمله جواز دفن و پرونده پزشکی عباس کیارستمی در بیمارستان پاریس را هم به هیأت بدوی ارائه کردیم.

 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : حکم پرونده پزشک عباس کیارستمی صادر شد: محرومیت از طبابت کمتر از 1سال!

 

 

وکیل خانواده زنده‌یاد عباس کیارستمی اظهار کرد: امیدوارم هیأت بدوی نظام پزشکی بر اساس قانون و به دور از حواشی که برای این پرونده به وجود آمده است نسبت به تصمیم مقتضی و شایسته مبنی بر قبول نواقص و ارجاع پرونده به دادسرا جهت تحقیقات تکمیلی دستورات لازم را صادر نماید.چرا که صدور هر رأی بدون در نظر گرفتن این موارد صحیح نمی‌باشد.

مقدس همچنین درباره‌ی خبرهای منتشر شده از صدور حکم پزشک معالج عباس کیارستمی گفت: تاکنون حکمی به ما ابلاغ نشده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir