حدس های جالب مصطفی زمانی و رامبد جوان درباره یکدیگر در خندوانه
مصطفی زمانی شب گذشته در برنامه خندوانه حاضر شد به گفتگو با رامبد جوان پرداخت.

مصطفی زمانی در خندوانه

مصطفی زمانی شب گذشته به خندوانه آمد و به عنوان آخرین مهمان فصل سوم خندوانه به گفتگو با رامبد جوان پرداخت.

در شب گذشته رامبد جوان ابتدا از مصطفی زمانی خواست درمورد یکدیگر 5 حدس بزنند و چیزی که درمورد یکدیگر فکر می کنند را بگویند.

رامبد جوان درباره مصطفی زمانی گفت : 1- در خواب خورخور نمی کنی 2- غذا را نخورده به آن نمک می زنی 3- علاقه زیادی به فوتبال نداری 4- راحت گریه می کنی 5 - در یک سال گذشته عاشق شده ای!
مصطفی زمانی در واکنش به حدس های جوان گفت تقریبا تمام حدس ها بجزء آخری اشتباه بوده است. من علاقه شدیدی به فوتبال دارم و اطلاعات فوتبالی خیلی زیادی دارم و با همایون ارشادی و فرهاد آئیش درمورد فوتبال همیشه کل کل داریم.

حدس های مصطفی زمانی درباره رامبد جوان نیز به ترتیب زیر بود:

1-وقتی خوابی پتو را از خودت کنار میندازی 2- در تنهاییت وقتی نوشابه میخوری باد گلو میزنی! 3- در خانه با شلوارک هستی 4- در جاهای دیگر بجز استودیوی خندوانه,هندوانه نمیخوری 5- یکی از آدم های غمگین و دیوانه هستی!
نکته جالب این بود که تقریبا تمام حدس های مصطفی زمانی درباره رامبد جوان تا حدی درست بودند و این درحالی بود که رامبد جوان گفت: من و مصطفی زمانی برای دومین بار است که یکدیگر را میبینیم و هیچ ارتباط و دوستی ای بین ما نبوده است و من خیلی از صحبت کردن با مصطفی زمانی لذت می برم.

در ادامه مصطفی زمانی درباره سریال شهرزاد صحبت کرد و اینکه حسن فتحی کارش را خوب بلد است و تمام عوامل نیز سعی در انجام دادن کارهای خود به شکل تمام و کمال داشتند.

زمانی درباره تجربه بازی با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی گفت که تجربه بسیار خوبی بود و ما بیشتر با یکدیگر دوست و همراه بودیم تا اینکه همکار باشیم.

درپایان نیز جناب خان به جمع آنها اضافه شد و فضای برنامه را تغییر داد.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ