فاطمه معتمدآریا و فریبا متخصص هوو شدند!
فاطمه معتمدآریا و فریبا متخصص دو بازیگر قدیمی کشورمان در فیلم آباجان هوو یکدیگر شدند!

فاطمه معتمدآریا و فریبا متخصص در فیلم آباجان

فاطمه معتمدآریا بازیگر زن پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران اخیرا بازی در فیلم تازه هاتف علیمردانی را پشت سر گذاشته است؛ کارگردانی که ابتدای سال ملودرام پرفروش “کوچه بی نام” را روی پرده داشت.

فیلم تازه علیمردانی “آباجان” نام دارد که داستان آن در دهه ۶۰ می گذرد و تمام آن در زنجان فیلمبرداری شده است.
بازیگر نقش مقابل معتمدآریا در این فیلم فریبا متخصص است که به تازگی در گفتگویی با ماهنامه “دنیای زنان” با اشاره به جزییات نقش اش در “آباجان” از این گفته که معتمدآریا در این فیلم هووی اوست!!

متخصص درباره کارهای تازه اش گفته است:  بعد از مدتی پرکاری که تا ابتدای سال جدید هم ادامه داشت و نزدیک به دوماه درگیر بازی در سریال “قرعه” بودم در اواخر فصل بهار سفری رفتم تا تمدید روحیه ای انجام بدهم و با انرژی به خانه برگشتم و اخیرا هم در فیلم “آباجان” به کارگردانی هاتف علیمردانی بازی داشتم که لوکیشن فیلم در شهر زنجان بود.

وی درباره نقش اش در “آباجان” بیان داشته است: نقش یک زن آذری زبان سنتی، مظلوم و ساکت که همسر دوم مردی منتفذ و پولدار است را بازی می کردم؛ زنی که به سرنوشت محتوم این نوع زنها تن درداده است. “نازخند” نقشی که در “آباجان” بازی می کنم، نقشی رئالیستی است و مابه‌ازاهای زیادی دارد و برای بازی در این نقش به سراغ استفاده از لهجه نرفتم.

متخصص که علاوه بر سینما و تلویزیون در رادیو هم سابقه بازی دارد ادامه داده است: در “آباجان” نقش همسرم را محمود نظرعلیان بازی می‌کرد و نقش هوویم را  فاطمه معتمدآریا بازی می‌کرد. از آن طرف شهر زنجان به لحاظ جغرافیایی شهر زیبا و بکری است و همین جذابیت بصری کار را بالا می‌برد. ضمن اینکه باعث می شد در مواقع بیکاری سری به اماکن تاریخی زنجان بزنم مثلا به سلطانیه رفته بودم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :  cinemajournal.ir