جزئیات جدید از علت جدایی آنجلینا جولی و برد پیت
جزئیات جدیدی از ماجرای جدایی آنجلینا جولی و برد پیت منتشر شده و بنظر میرسد درگیری برد پیت با پسر 15 ساله اش علت این جدایی شده است.

علت جدایی برد پیت و آنجلینا جولی

جدایی برد پیت از آنجلینا جولی همچنان در پرده ای از ابهام قرار دارد که به تازگی شایعات دیگری در این خصوص اوج گرفته است.

این شایعات هم از درگیری فیزیکی براد پیت با پسر ۱۵ ساله شان مادوکس حکایت دارد و برخی از منابع معتبر می گویند از اصلی ترین دلایل جدایی این زوج مشهور نزاع های برد پیت با فرزندانشان و به خصوص پسرشان مادوکس بوده است.
اما به نظر می رسد که برد پیت درخصوص پرونده قضایی که به ادعای پسرش مادوکس مبنی بر درگیری فیزیکی در یک هواپیمای جت خصوصی حدود یک ماه پیش تشکیل شده چندان نگران نیست.
 
چند هفته ای می شود که برد پیت در مرکز بحث ها و شایعات درباره خشونت و برخورد فیزیکی با فرزندانش قرار گرفته است. بخشی از این اتهامات که بسیار جدی است به صحنه دعوای او با یکی از پسرهایشان «مادوکس» در هواپیمای جت خصوصی شان هنگام بازگشت از نیس فرانسه در روز ۱۴ سپتامبر گذشته باز می گردد که او با مادوکس درگیر می شود و صحنه درگیری ها در هواپیما ضبط می شود.
 
در واقع این هنرپیشه پس از نوشیدن مشروبات الکلی عصبی می شود و کنترل خودش را از دست می دهد و با مادوکس درگیر می شود. این اطلاعات را بچه های این زوج به یک منبع معتبر اعلام کرده اند و در مجله ویکلی یواس «US Weekly» آمریکا به چاپ رسیده است. همچنین بنا به گزارش یک منبع معتبر که برای یکی از روزنامه های آمریکایی خبرچینی کرده: «آنجلینا جولی و برد پیت از لحظه ای که براد پیت مست می شود شروع به مشاجره و بحث می کنند که تمامی این صحنه ها در این هواپیمای خصوصی فیلمبرداری شده است و پسرشان مادوکس در درگیری میان آنها مداخله می کند که کار به حمله فیزیکی می کشد.»
 
برد پیت همچنین اعتراف کرده است که شاید مشروب نوشیده است و سر پسرشان فریاد کشیده است؛ اما تأکید می کند که با پسرش برخورد فیزیکی نکرده است و حتی سعی نکرده که به او آسیبی برساند.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده در TMZ، این هنرپیشه نزاع با مادوکس را کش نداده است، به همین خاطر مطمئن است که این تحقیقات قضایی هرگز آغاز نخواهند شد. و آنجلینا جولی بر خلاف آنچه که گفته بود، هرگز دوست ندارد که روی درگیری و مشاجره اش با پسر و همسرش مصاحبه ای با روزنامه ها داشته باشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :
7sobh.com