عماد طالب‌زاده بازیگر شد! + جزئیات فیلم
عماد طالب‌زاده برای اولین بار در یک فیلم سینمایی با  نام  "سکه" حاضر شد.

اولین تجربه بازیگری عماد طالب‌زاده

«عماد طالب‌زاده» برای اولین‌بار حضور جلوی دوربین یک فیلم را تجربه کرد. این خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ در فیلم‌سینمایی «سکّه» به کارگردانی «حسن حج‌گذار» بازی کرده و این فیلم به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. این فیلم محتوایی خانوادگی دارد به دنبال مطرح‌کردن سبک زندگی صحیح و همچنین مسائل مرتبط با ازدواج جوانان است و «رضا رویگری»، «شهرام قائدی»، «پوراندخت مهیمن» و «فلور نظری» از جمله بازیگران «سکّه» هستند.
حدوداً دو سال پیش بود که خبرهای مربوط به اولین تجربه بازیگری عماد طالب‌زاده مطرح شد اما خیلی مورد پرداخت رسانه‌ها قرار نگرفت. تا اینکه چندی پیش پس از صدور تمامی مجوزها، پخش فیلم «سکّه» در شبکه نمایش خانگی قطعی شد.

«سیدرضا تهامی»، سرمایه‌گذار این پروژه، درباره زمان توزیع فیلم‌سینمایی «سکّه» گفت:«این پروژه یک سری مشکلات داشت که حل شد و با شرکت «کیمیا نما» قرارداد بستیم و در حال حاضر آنونس نهایی منتشر شده است. تا کنون روی دو فیلم شبکه نمایش خانگی آنونس‌های فیلم «سکه» پخش شده و بحث ما این است که تا پایان محرم این اثر منتشر شود. اگر مشکلات تولید و توزیع داشته باشیم شاید یک هفته جا به جا شود اما نهایتاً طی بیست یا سی روز آینده این فیلم توزیع می‌شود.»

او سپس درباره انتخاب این خواننده و آهنگساز پاپ اعلام کرد: «عماد طالب‌زاده یک چهره پرطرفدار موسیقایی بود. من هم عماد طالب‌زاده را تا پیش از ورود به این پروژه نمی‌شناختم و پس از همکاری در این مجموعه با او دوست شدیم و هنرمند بسیار خوب و دوست ‌داشتنی است. او سه قطعه برای فیلم «سکه» خوانده است. تیتراژ شروع و تیتراژ پایانی را خوانده است و یک اثر هم در متن فیلم دارد و تنظیم‌کننده هر سه اثر «پوریا حیدری» است.»

سیدرضا تهامی سپس گفت: «کار با عماد طالب‌زاده سختی نداشت. او کلاس بازیگری نرفته بود ولی خصوصیت خوبش این بود که از دوربین نمی‌ترسید و مشکلی نداشت. گاهی اوقات برخی مشکلات جزئی وجود داشت که مثلاً با یک برداشت بیشتر حل می‌شد. اما نباید از عماد توقع یک استاد بازیگری داشت. چهره‌هایی مثل «جمشید مشایخی» یا «جمشید هاشم‌پور» عمری را در این عرصه سپری کرده‌اند. اما به عنوان کسی که تجربه بازیگری یا کلاس‌های مربوط را نداشت به خوبی توانست در این فیلم ظاهر شود و همه هم پسندیدند.»

پوریا حیدری علاوه بر تنظیم قطعات عماد طالب‌زاده، آهنگساز این فیلم هم هست و تهامی در این زمینه گفت: «پوریا حیدری یکی از موزیسین‌های خوب است و از طریق عماد طالب‌زاده به ما معرفی شد و او خانواده هنرمندی هم دارد. همچنین عموی او هم از شهدای هیئت ما هستند و اتفاقاً عموی کوچک ایشان دیشب در هیئت ما حضور داشتند. همکاری ما در این زمینه هم نتیجه خوبی داشت و علاوه بر تنظیم کارهای عماد، پوریا قطعات خوبی هم برای فیلم ساخته است.»

سرمایه‌گذار فیلم «سکّه» نهایتاً اعلام کرد:«دوستان صبوری کردند تا این کار به نتیجه برسد و متأسفانه برخی مشکلات برای عماد پیش آمده بود که با لطف خدا و مساعدت مسئولین، این مشکلات حل شد. یکی دو هفته پیش از خود عماد شنیدم که حتی مجوز کنسرتش را هم گرفته و الان می‌تواند کنسرت برگزار کند. از همه عوامل این فیلم تشکر می‌کنیم که با تلاش شان باعث شدند تا این کار به مرحله پخش برسد.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com