ساخت زیر آسمان شهر 4 متوقف شد!
براساس اعلام تهیه کننه سریال زیر آسمان شهر, ساخت فصل 4 این سریال فعلا متوقف شده است.

از سریال زیر آسمان شهر 4 چه خبر؟

«مهران مهام» تهیه کننده سریال «زیر آسمان شهر4» گفت: مدتی پیش مهران غفوریان با من تماس گرفت و بابت اینکه می‌خواست کارگردانی «همسایه‌ها» را قبول کند با من مشورت کرد.
وی ادامه داد: درست است که ما مشغول کارهای پیش تولید این سریال بودیم، اما زمانیکه دیدم پروژه همکارم آقای سبط احمدی به کارگردان نیاز دارد، وظیفه خود دانستم که با رفتن غفوریان موافقت کنم. حتی غفوریان با هماهنگی من تعدادی از نویسندگان «زیر آسمان شهر4» را با خود به سریال «همسایه‌ها» برد.

این تهیه کننده همچنین افزود: بعد از مدتی تحقیق، 8 قسمت اولیه «زیر آسمان شهر» برای تصویب ارسال شده بود که فعلا ساخت آن متوقف شده است.
مهام درباره اینکه آیا ممکن است به دلیل طولانی شدن پروسه تولید «همسایه‌ها»، فرد دیگری را برای کارگردانی «زیر آسمان شهر4» انتخاب کنید؟ گفت: نه اصلا و ابدا دست به چنین کاری نخواهیم زد. بارها هم گفته‌ام که «زیر آسمان شهر 4» می‌توانست نام دیگری داشته باشد و تداعی کننده «زیر‌ آسمان شهر» های سابق نباشد اما برای ما استفاده از بار نوستالژی این سریال بسیار اهمیت داشت که می‌خواستیم آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در فضای کمدی کارگردان زیادی نداریم و اگر هم داریم تعدادشان خیلی محدود است.

تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم» در ادامه با اشاره به قراردادهای احتمالی با بازیگران این سریال گفت: با هیچ کدام از بازیگران قرارداد نبستیم. بخش عمده‌ای از این ماجرا به این مرتبط است که اغلب بازیگران اصلی این سریال از دوستان قدیمی من هستند. مثل حمید لولایی، یوسف تیموری و مهران غفوریان که معتقدم نیازی به قرارداد نیز ندارند.

سری چهار سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سیروس میمنت در حال نگارش طرح قرار دارد.
حضور بازیگرانی چون: مهران غفوریان، حمید لولایی، نصرا... رادش، اشکان اشتیاق، ملکه رنجبر در «زیر آسمان شهر4» قطعی است.

همچنین لوکیشن این سریال به آپارتمانی دیگر منتقل شده و سطح اجتماعی ساکنین بالاتر رفته است. در این سریال از شخصیت‌های جدید نیز استفاده خواهد شد که به عبارتی تازه به دوران رسیده هستند و در کنار آن درباره موضوع ازدواج و دغدغه جوان‌ها نیز صحبت می‌شود.

«زیر آسمان شهر4» در بیش از 50 قسمت برای شبکه سه سیما ساخته خواهد شد.

سریال «زیر آسمان شهر 1 و 2و 3» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران غفوریان در دهه 80 تولید شد و در همان زمان با استقبال خوبی از جانب مخاطب مواجه بود که بر همین اساس در سه فصل مقابل دوربین رفت. در «زیر آسمان شهر1» که سریالی آپارتمانی بود، بازیگرانی چون: حمید لولایی، ملکه رنجبر، مهران غفوریان، رضا ژیان، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی، نصرالله رادش، یوسف تیموری، معصومه کریمی، آرام جعفری، اشکان اشتیاق و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com