افشاگری پرستو صالحی درباره گرفتن پول برای حضور در مراسم های مختلف
پرستو صالحی مهمان برنامه اکسیر شد و به گفتگو با فرزاد حسنی پرداخت.

صحبت های پرستو صالحی در برنامه اکسیر

 بیست و چهارمین قسمت برنامه اکسیر که به موضوع «توهین در فضای مجازی» می پرداخت، میزبان «پرستو صالحی» شد.

«پرستو صالحی» با اشاره به اهمیت وجود  فضای مجازی در ایران گفت: برای هنرمندان ایرانی خیلی لازم است که در فضای مجازی باشند و واقعا بدون فضای مجازی خیلی از ما ممکن است بمیریم. خیلی‌ها در طول سال بیکار هستند و تقسیم کار درست صورت نمی گیرد چون این حرفه ما بی رحم است، وقتی روی آنتن نیستی فراموش می شوی، وقتی پول نداری به لحاظ روحی اعصابت بهم می ریزد، وقتی مردم تو را فراموش می کنند افسرده می شوی و مجموع اینها باعث می شود شما به عنوان یک هنرمند دیده شدن را دوست داشته باشی.

وی افزود: من سال‌هاست خیلی کم کارم و این کم کاری در حوزه بازیگری باعث شد فراموش شوم و حتی در دوره‌ای بسیار آدم تلخی شده بودم، شرایط مالی بدی داشتم به طوری که به عنوان مهمان هم دیگر به برنامه‌ها دعوت نمی‌شدم، الان می‌گویند چه کسی روی بورس هست، چه کسی تعداد فالوورهایش بیشتر هست آن را دعوت کنیم.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» تصریح کرد: ما در هر مراسمی که حضور پیدا می کنیم به جز خیریه ها، پول دریافت می کنیم، زمانی که سر کار نیستم با حضورم در افتتاحیه یا اختتامیه مزون یک لباس پول دریافت می‌کنم و این را همه بدانند باکی ام ندارم، وقتی سر کار نیستم به این پول نیاز دارم وگرنه نمی‌توانم امرار معاش درستی داشته باشم.

صالحی با اشاره به اینکه تعداد فالوورهای واقعی‌اش نزدیک یک میلیون است، ادامه داد: بعد برنامه "ماه عسل" یک تکانی به تعداد اعضای صفحه اینستاگرامم خورد، و حضور زیاد من باعث شده مردم به پیج من سر بزنند و حتی برخی بگویند چرا تو همه جا هستی. پاسخش مشخص است چون پول می گیرم و باید زندگی کنم و هزینه درمان  مادرم که بیماری قلبی دارد را بدهم.

این بازیگر تلویزیون و سینما افزود: خبرنگارها سراغ فردی مثل "بهروز مقدم"، مجری قدیمی تلویزیون که بیمار است نمی روند،آنها فقط سراغ سوپراستارها را می گیرند، نتیجه آن این می شود که دختر آقای مقدم از طریق همین فضای مجازی، دایرکت به من می دهد که پدرم مریض است و کسی احوالی از این مجری نمی پرسد.

بازیگر فیلم «چشمهایش» تاکید کرد: خیلی از هنرمندانی که از ایران خارج شدند افسردگی می گیرند، زیرا دیگر آنها را نمی شناسند، ما به سوپرمارکت می رویم، مردم عکس سلفی می گیرند و ما به این روند عادت کردیم و اگر جز این باشد آزار می بینیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir