استقبال مخاطبان از فیلم بهنوش طباطبایی با نام سیانور
فیلم سیانور با بازی بهنوش طباطبایی با استقبال مخاطبان همراه شده و فروشی درحدود 370 میلیون را تجربه کرده است.

فروش 370 میلیون تومانی فیلم سیانور

دو فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» و «متولد 65» از صبح چهارشنبه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. در میان فیلم های اکران شده فیلم سینمایی «سیانور» با موضوع فعالیت گروهک منافقین و تاریخ معاصر با اقبال بسیار خوبی مواجه شد.

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش «سیانور» گفت» فیلم شب گذشته با فروش 75 میلیون تومان در تهران دست یافت و در تهران ما تنها 16 سالن در اختیار داریم . این فیلم ظرف 9 روز نمایش به فروش 371 میلیون تومان دست یافت.

میرزایی مدیر فروش دفتر فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» چهارشنبه به 3 میلیون و 500 هزار تومان و پنج شنبه 7 میلیون و 500 هزار تومان فروش دست یافت هنوز سینماهای این فیلم کامل نشده است و در شهرستان ها از جمله مشهد از امشب به نمایش درمی آید.

وی درباره فروش فیلم «متولد 65» گفت: فیلم در تهران به فروش 33 میلیون تومان ظرف روزهای چهارشنبه و پنج شنبه رسید. که در روز چهارشنبه با فروش 9 میلیون تومان مواجه شد. فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» به فروش 295 میلیون تومان رسید این فیلم 26 سالن در تهران و 22 سالن در شهرستان در اختیار دارد.

میرزایی گفت: فیلم سینمایی «فروشنده» به فروش 13 میلیارد و 330 میلیون تومان دست یافت.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: فیلم «خشکسالی و دروغ» در تهران به فروش 967 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 440 شهرستان نایل شد . فروش شب گذشته فیلم 60 میلیون تومان بود هم اینک 22 سالن سینما در تهران در اختیار داریم که اگر سینما آزادی را در اختیار داشتیم با فروش بیشتری مواجه می شدیم. هم اینک فیلم به فروش 1 میلیارد و چهارصد میلیون و 7 هزار تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، دفاتر سینمایی تا زمان تنظیم گزارش فروش فیلم هایشان را اعلام نکردند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com