گریم متفاوت مهناز افشار در گیلدا
مهناز افشار بازی در فیلم گیلدا را آغاز کرده است و تصویری از چهره و گریم متفاوت وی در فضای مجازی پخش شده است.

بازی مهناز افشار در فیلم گیلدا

بر اساس آخرین اخبار ارسالی از روابط عمومی فیلم‌های سینمایی, تصویری از گریم متفاوت مهناز افشار در «گیلدا» فیلم جدید امید بنکدار و کیوان علیمحمدی منتشر شده که به تازگی کلید خورده است.

گریم متفاوت مهناز افشار در «گیلدا»

 

گریم مهناز افشار در فیلم گیلدا

گریم مهناز افشار در فیلم گیلدا

 

فیلمبرداری فیلم سینمایی «گیلدا» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار به تازگی در تهران آغاز شده؛ این فیلم چهارمین همکاری مشترک علیمحمدی و بنکدار است که به تازگی در لوکیشنی واقع در خیابان جردن تهران کلید خورده و تاکنون مهناز افشار، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعی‌جم و سیاوش مفیدی در این پروژه جلوی دوربین مرتضی پورصمدی رفته‌اند.

قرار است بازیگران دیگری نیز به این فیلم بپیوندند که اسامی آن‌ها نیز اعلام خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاه ترین شب زندگیش را پشت سر می‌گذارد. او برای نجات زندگیش تا صبح فردا فرصت دارد.»

بازیگرانی از نسل‌های مختلف در فیلم جدید فرمان‌آرا

«دل دیوانه» نهمین فیلم بهمن فرمان‌آرا 25 آذرماه در شمال کشور کلید خواهد خورد. آن‌طور که روابط عمومی این فیلم اعلام کرده است بازیگران سرشناسی چون فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، صابر ابر، رویا نونهالی، علی مصفا، پانته آپناهی‌ها، مریم بوبانی و بهمن فرمان آرا قرار است در این فیلم بازی کنند.
و از هنرمندان پیشکسوت نیز علی نصیریان و جمشید مشایخی در میان بازیگران این فیلم حضور دارند. هنوز خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده است. فرمان‌آرا قرار است در این فیلم به جز نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کنندگی را نیز بر عهده داشته باشد.

تینا پاکروان به «سارا و آیدا» پیوست

تینا پاکروان به جمع بازیگران «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری اضافه شد. تا کنون فیلم‌برداری این فیلم از مرز 70 درصد گذشته است و در حال حاضر گروه تولید مشغول گرفتن سکانس‌هایی از فیلم در حوالی میدان هفت‌تیر هستند.

غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان‌بخش دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. «سارا و آیدا» نوشته امیر عربی یک اثر اجتماعی خواهد بود که حال وهوای آن به «سعادت آباد» دیگر همکاری عربی و میری نزدیک است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «سارا و آيدا دوستان صميمی هستند كه آبروی يكی از آنها به خطر افتاده و حالا بايد به كمك هم شرايط را به حالت عادی بازگردانند، اما اين دو دوست تا كجا پای يكديگر می ايستند؟»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir