جسیکا چستین خواننده شد
جسیکا چستین بزودی قرار است نقش یک خواننده زن را بازی کند و در این فیلم باید آواز بخواند.

جسیکا چستین در نقش خواننده زن تمی واینت

جسیکا چستین jessica chastain قرار است در فیلمی زندگی‌نامه‌ای در نقش تمی واینت، از مشهورترین خواننده‌های زن سبک کانتری بازی کند. جاش برولين هم‌بازی او در اين فيلم زندگي‌نامه‌اي خواهد بود.

این اولین بار نیست که هالیوود ساخت فیلمی از زندگی خواننده‌های کانتری را هدف قرار داده است. شاید از معروف‌ترین آن‌ها بتوان به «سربه‌راه باش» اشاره کرد که در آن واکین فینیکس در نقش جانی کش ظاهر شد و ریس ویترسپون هم در آن نقش جون کارتر را بازی می‌کرد. در آن فیلم فینیکس و ویترسپون خودشان مسئولیت خواندن قطعات جانی کش و جون کارتر را به عهده گرفتند و نتیجه هم به‌قدری خوب از آب درآمد که حتی آلبومی با صدای واکین فینیکس و ریس ویترسپون منتشر شد.

حالا این بار قرار است زندگی تمی واینت و رابطه‌ی او با همسر سومش جورج جونز دستمایه‌ی ساخت فیلمی سینمایی قرار بگیرد. نقش جورج جونز را جاش برولین بازی خواهد کرد.

اما به نظر می‌رسد جسیکا چستین نسبت به قابلیت‌های خوانندگی‌اش مطمئن نیست و می‌ترسد نتواند از عهده‌ی این کار بربیاید. تجربه‌ی خوانندگی او روی پرده‌ی سینما تنها در فیلم «قله‌‌ای به رنگ سرخ» خلاصه می‌شود، که در آنجا لالایی ترسناکی را اجرا کرده بود که به فضای مالیخولیایی فیلم می‌خورد. ولی حالا قرار است برای اولین بار به‌صورت حرفه‌ای بخواند و همین مضطربش کرده است. او اعتراف می‌کند که از این تجربه وحشت کرده و اگر تمریناتش خوب پیش نرود، ممکن است اصلاً نخواند.

او در این مورد به هافتینگتون پست می‌گوید: «قرار است یک سری تمرینات انجام شود. من از آن بازیگرهایی هستم که بلدند بخوانند. ولی واقعاً می‌ترسم خراب کنم. باید دید تمرین‌هایمان چطور پیش می‌رود. کسی چه می‌داند، شاید اصلاً نخواندم. می‌خواهم دستم برای انتخاب باز باشد».

چستین برای آماده شدن در این نقش، تعداد زیادی ویدیو از اجراهای تمی واینت تماشا کرده و همچنین کتاب «هر سه نفرمان: بزرگ شدن با تمی و جرج» نوشته‌ی تنها فرزند واینت، جورجت را هم خوانده است. او درباره‌ی همبازی‌اش در این فیلم می‌گوید: «من از این‌که می‌خواهم با جاش برولین کار کنم شدیداً هیجان‌زده‌ام. واقعاً نمی‌توانم کس دیگری را به‌جز او تصور کنم که بتواند در نقش جورج جونز ظاهر شود. خیلی برای این نقش مناسب است. نمی‌دانم فیلم‌نامه را خوانده‌اید یا نه، خیلی داستان هیجان‌انگیز و سرحال و جذابی است». جاش برولین از تهیه‌کننده‌های فیلم هم هست. او اولین بار در مصاحبه‌ای که در اوت ۲۰۱۵ ترتیب داده بود به این پروژه اشاره کرد.

تمی واینت و جورج جونز، زوج خواننده‌ی سبک کانتری بودند که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی به شهرت رسیدند. آن دو طی دوره‌ی ازدواج شش‌ساله‌شان با همدیگر آهنگ‌هایی چون «بیا باهم دنیایی بسازیم» و «حلقه‌ی طلایی» را خواندند، و بعد از جدایی‌شان در سال ۱۹۷۵ هم به کار با یکدیگر ادامه دادند. تمی واینت در سال۱۹۹۸ و در ۵۵ سالگی درگذشت. جونز از سوی دیگر سه سال پیش و در ۸۱ سالگی از دنیا رفت، و تا آخرین سال‌های عمرش هم به خوانندگی ادامه داد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : filmnetnews.ir