دیدار مجدد لئوناردو دی کاپریو و دونالد ترامپ و دخترش
لئوناردو دی‌کاپریو با دونالد ترامپ و دخترش ایوانکا ترامپ دیدار کرد.

لئوناردو دی‌کاپریو به دیدار دونالد ترامپ رفت

لئوناردو دی‌کاپریو روز چهارشنبه ۱۷ آذر برای دیدار با رییس‌جمهور منتخب آمریکا به برج ترامپ رفت.

بازیگر برنده جایزه اسکار در این دیدار درباره نقش اشتغال‌زایی در بخش حفاظت از محیط‌زیست و تاثیر مثبت آن بر اقتصاد صحبت کرد.
تری تامینن مدیرعامل بنیاد دی‌کاپریو که بازیگر «گرگ وال استریت» را در این دیدار همراهمی می‌کرد، خبر دیدار او با دونالد ترامپ را تایید کرده است. به گفته تامینن در این دیدار دیگر اعضای تیم ترامپ از جمله دختر بزرگش ایوانکا ترامپ نیز حضور داشتند. یکی از نکات مهم مطرح شده در این دیدار اهمیت استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر بود.

تامینن در این باره گفت:‌ «گفت‌وگوی ما با رییس‌جمهور منتخب بر نحوه ایجاد میلیون‌ها شغل در ساخت و ساز نیروگاه‌های تولید انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر تمرکز داشت.»
بازیگر «بازگشته از گور» در زمینه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و به تازگی در ساخت مستندی با عنوان «پیش از سیل» مشارکت داشته است. «پیش از سیل» درباره خطرات تغییرات آب و هوایی و تاثیر آن بر دنیا است.

دی‌کاپریو پیش از این با دختر ترامپ ملاقات کرده و نسخه‌ای از مستند «پیش از سیل» را به او هدیه داده بود. دیدار او با دونالد ترامپ ۹۰ دقیقه طول کشید و در پایان به او نیز نسخه‌ای از مستند «پیش از سیل» داد. ترامپ قول داد که «پیش از سیل»‌ را تماشا کند. 
این ملاقات در حالی صورت گرفت که ترامپ به احتمال بسیار یکی از مدافعان استفاده از سوخت‌های فسیلی را برای ریاست آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا در نظر گرفته است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir