جمشید گرگین بازیگر سریال شهرزاد در برنامه دورهمی از عادل فردوسی پور گفت
جمشید گرگین بازیگر سریال شهرزاد شب گذشته در برنامه دورهمی حضور یافت و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت.

جمشید گرگین در دورهمی

جمشید گرگین بازیگر قدیمی کشورمان که در سریال شهرزاد نیز حضور داشت, شب گذشته مهمان دورهمی بود.

جمشید گرگین متولد 1330 می باشد و در گفتگوی با مهران مدیری از فعالیت های هنری اش گفت؛ اینکه پس از انقلاب و در دوران جنگ باساخت برنامه ای  با نام سینما کمدی در تلاش بود که برای تلویزیون در آن شرایطت یک برنامه سرگرم کننده تولید کند.

گرگین همچنین از پیشنهاد خود برای ساخت نود سینمایی  گفت و اینکه قرار بود در شبکه یک سیما این برنامه را بسازد اما برنامه هفت زودتر پخش شد و آن پروژه لغو شد.

جمشید گرگین به بیان خاطرات مشترکش با عادل فردوسی پور پرداخت و اینکه در گذشته بخاطر علاقه اش به ورزش تنیس, مسابقات تنیس را گزارش می کرد و عادل فردوسی پور نیز در ابتدا به عنوان همکار در کنار او حضور داشته است.
جمشید گرگین ادامه داد که در همان ابتدا به فردوسی پور گفته است که ورزش تنیس طرفدار زیادی ندارد ولی فوتبال طرفداران زیادی دارد و شاید این صحبت های وی باعث شده است که عادل به سمت فوتبال کشیده شود.

جمشید گرگین درباره کم کاری خود گفت و اینکه اکثر پروژه های پیشنهادی به وی, آنگونه که دوست دارند نیستند و برای همین ترجیح می دهد که کمتر کار کند.
این بازیگر 65 ساله از علاقه اش به موسیقی و ساز زدن و همچنین آواز خواندن گفت و اینکه دوست داشت که در این زمینه فعالیت میکرد.

جمشید گرگین در انتها مجموعه شعری از سهراب سپهری را به موزه دورهمی اهدا کرد.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ