زمان پخش خندوانه مشخص شد + جزئیات جدید
پخش سری جدید خندوانه بزودی آغاز می شود و ضبط سری چهارم خندوانه از روز شنبه شروع خواهد شد.

ضبط برنامه خندوانه از شنبه آغاز می شود

عوامل برنامه تلویزیونی «خندوانه» از روز شنبه کار ضبط سری جدید این برنامه را آغاز می‌کنند.

سید‌علی احمدی، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» پیرامون پخش سری چهارم این برنامه تلویزیونی گفت: رامبد جوان از شب یلدا با برنامه «خندوانه» مهمان خانه‌ها می‌شود.
وی در ادامه در خصوص تغییرات و اضافه شدن بخش‌های مختلف به این برنامه بیان کرد: در فصل جدید از «خندوانه» تغییرات چندانی ایجاد نکرده‌ایم و مخاطبان از اول دی ماه با همان شکل و شمایل همیشگی این برنامه را خواهند دید.

احمدی با بیان اینکه همچنان حضور «جناب خان» در سری چهارم «خندوانه» مشخص نشده است، درباره نقل مکان استودیوی ضبط برنامه اظهار داشت: سری چهارم «خندوانه» به شمال غرب تهران و محله‌ای در فرحزاد منتقل شده است و مخاطبان تغییرات «خندوانه» را در طراحی دکور و فضای اجرا می‌بینند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «آیینه خانه» در خصوص شروع ضبط قسمت‌های جدید عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، ضبط سری جدید «خندوانه» از شنبه با همان فضا و بخش‌های گذشته آغاز می‌شود.
احمدی در پایان با اشاره به ساعت پخش و حضور مهمانان در شب یلدا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ضبط برنامه کلید نخورده است،‌ مهمانان شب یلدا مشخص نشده‌اند و طبق برنامه های گذشته و تصمیم مدیران شبکه نسیم، برنامه باید از ساعت 22 به روی آنتن برود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir