5 فیلم دیگر به جشنواره فجر اضافه شدند: از فیلم پیمان قاسم خانی تا...
5 فیلم دیگر به جمع 28 فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنوراه فیلم فجر اضافه شدند.

اسامی 5 فیلم جدید اضافه شده به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر

جمعه گذشته اسامی 28 فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر اعلام شد، اما دبیر جشنواره همان شب در برنامه «هفت» اعلام کرد چهار فیلم در رزرو هستند و به طور مثال فیلم «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی با انجام اصلاحیاتی می‌تواند وارد بخش مسابقه شود.

امروز اسامی پنج فیلم جدید که فیلم علیمردانی و «خوب بد جلف» پیمان قاسم‌خانی نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود اعلام شد. فیلم هایی که به بخش مسابقه سینمای ایران اضافه شده اند تا رقم فیلم های حاضر در این بخش به 33 فیلم برسد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، «آباجان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی، «فصل نرگس» به کارگردانی نگارآذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری، «ائو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر یوسفی‌نژاد و «کوپال» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاظم ملائی به عنوان پنج فیلم نهایی راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

با اضافه شدن 5 فیلم دیگر به بخش مسابقه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، 33 فیلم این بخش کامل شد.

البته به گفته روابط عمومی جشنواره 11 فیلم دیگر که به بخش چشم انداز سینمای ایران (غیر رقابتی) راه یافته‌اند نیز امروز اعلام خواهد شد.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: icinema.ir