پست عاشقانه محمدرضا گلزار و حافظ ناظری و معشوق های متفاوت این دو + عکس
حافظ ناظری و محمدرضا گلزار  در پستی در صفحه شخصی خود روز عشق را تبریک گفتند و یکی واضح و دیگری تلویحا معشوق خود را معرفی کردند.

پست عاشقانه محمدرضا گلزار برای روز ولنتاین

رضا گلزار در پستی عکس خودش را به همراه کلمه ی عشق به زبان انگلیسی نوشت و روز ولنتاین را تبریک گفت:

پست عاشقانه محمدرضا گلزار

پست عاشقانه محمدرضا گلزار

 

 

پست عاشقانه حافظ ناظری برای روز ولنتاین

اما حافظ ناظری پستی متفاوت را گذاشت و در آن حرف های جالب و خواندنی نوشت و معشوق جاودان قلبش را معرفی کرد:

"امشب به شب عشاق معروف است... همانطور که بسیاری امشب را در کنار هم می گذرانند، مطمئنا بسیاری نیز تنها هستند و شاید از این تنهایی غمگین. این را بدانید که همیشه بودن در کنار کسانی که فکر می کنید دوستشان دارید، لزوماً نشانه عشق واقعی و خوشبختی نیست. عشق حقیقی از درون خود انسان سرچشمه می گیرد و گاهی باید عشق و تمام دوست داشتنی های بیرونی را برای عشقی بزرگ تر رها کرد.

  • حافظ ناظری

این عکس را چند وقت پیش، یکی از شركت کنندگان کنسرت ناگفته به دست من رساند. دقیقا شانزده سال پیش، در کنسرت کرج چند ساعتی قبل از پرواز من به سوی شهر نیویورک. همانطور که از چهره ام نمایان است، حس عجیبی در وجودم موج می زد، بی قراری و شاید کمی ترس، چرا که باید هرچیزی را که می شناختم و به آن عشق می ورزیدم، وطنم، هویتم، خانواده ام، راحتی و خوشی های آن روزگاران را برای قدم گذاشتن در مسیر عشق بزرگ تری که حتی آن را نمی شناختم پشت سر می گذاشتم و ترک می کردم. ولی امروز که به این عکس نگاه می کنم، به خودم و نتیجه ی این از خودگذشتگی افتخار می کنم. همین شجاعت ها و باورهای درونی است که انسان را به سوی درجات و مراتب بالاتر سوق می دهد. عشق واقعی را درون خودتان جستجوکنید، نه در جهان بیرون، چون فقط آن زمان است که همه کائنات و تمام موجودات هستی حقیقتاً عاشق شما خواهند شد. ولنتاین همگی مبارک. من هم امشب را با عشق درونی ام موسیقی و شعر جشن خواهم گرفت، چون هنوز هم تنها مادرم یگانه بانوی بی رقیب و تنها ملکه ی جهان کوچکم است."

  •                                                                                                                                                                                                         حافظ ناظری

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی حافظ ناظری و محمدرضا گلزار