دنباله ماجراهای ملت سرکش در مجموعه سینمایی
کریستوفر مک‌کوئری کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده امریکایی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از آغاز تولید «ماموریت غیرممکن 6» خبر داده است.

ماموریت غیرممکن6 ساخته می شود!

قسمت ششم این مجموعه اکشن با بازگشت تام کروز در نقش شخصیت «ایتن هانت»، دنباله ماجراهای ماموریت غیرممکن"ملت سرکش" را دنبال می‌کند که به نویسندگی و کارگردانی خود مک‌کوئری در سال 2015 روی پرده رفت. فیلمساز 48 ساله اولین کارگردان تاریخ «ماموریت غیرممکن» است که ساخت دو بخش از این مجموعه سینمایی پرطرفدار را به عهده گرفته است.

به گزارش «ددلاین»، جزییات مربوط به خط اصلی داستان همچنان محرمانه باقی مانده است. با این حال، طبق اعلام سازندگان، بازیگران مطرحی همچون ربکا فرگوسن در نقش ایلسا فاوست، هنری کویل، ونسا کرکی و الک بالدوین در جدیدترین دنباله «ماموریت غیرممکن» حضور خواهند داشت.

سابقه همکاری مک‌کوئری و تام کروز به حدود یک دهه پیش بر می‌گردد؛ زمانی‌که فیلم ‌«والکیری» به نویسندگی مک‌کوئری و با بازی کروز در سال 2008 روی پرده رفت. بعدتر، فیلمساز 48 ساله فیلمنامه اولین قسمت از اکشن سینمایی «جک ریچر» و همچنین «ماموریت غیرممکن 5» را نوشت و در مقام کارگردان هر دو پروژه با کروز همکاری کرد. مک‌کوئری نگارش فیلمنامه «والکیری» با بازی کروز را نیز در کارنامه خود دارد.

علاوه بر مک‌کوئری و کروز، تهیه‌کنندگان سرشناسی همچون دان گرنجر، جی جی آبرامز و دیوید الیسن به نمایندگی از کمپانی «اسکای‌دنس پروداکشن» در تهیه و تولید بخش ششم «ماموریت غیرممکن» مشارکت دارند.

طبق تاریخی که از سوی استودیوی «پارامونت» به عنوان پخش‌کننده اصلی فیلم اعلام شده، «ماموریت غیرممکن 6» از 27 ژوییه 2018 در سینماهای امریکای شمالی روی پرده می‌رود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: icinema.ir