قتل فجیع فرزند توسط پدر و مادر پس از تماشای یک فیلم
یک زوج آمریکایی پس از تماشای فیلم «منچستر بای د سی» پسر نوجوان معلولشان را به قتل رساندند.

جنایت هولناک پس از تماشای فیلم منچستر بای د سی

 جفری فرانکلین ۱۶ ساله روز ۲۸ فوریه در ایالت نیویورک به دست پدر و مادرش به قتل رسید. آن‌ها پس از تماشای فیلم «منچستر بای د سی» دست به این جنایت زدند. کیسی افلک در فیلم «منچستر بای د سی» نقش مردی را بازی می‌کند که در یک آتش‌سوزی فرزندانش را به قتل رسانده است.

جوزف مک‌براید دادستان شهر چینانگو در نیویورک در این باره گفت‌:
«والدین دو ساعت پس از تماشای فیلم جفری را کشته‌اند.»

دادستان پرونده به قاضی گفت شخصیت افلک در فیلم پس از اعلام اینکه فرد به دلیل جنایت تصادفی محکوم نمی‌شود از تعقیب قانونی رهایی پیدا کرد.

تنها دو روز پس از اینکه «منچستر بای د سی» دو جایزه اسکار گرفت، یک آتش‌سوزی در خانه فرانکلین‌ها گزارش شد. خانه آن‌ها در ۳۰۰ کیلومتری شمال شهر نیویورک قرار دارد.

مک‌براید درباره این آتش‌سوزی و قتل جفری فرانکلین گفت:
«قربانی به شدت سوخته بود. به دلیل آسیب‌های وارد شده به پیکر قربانی بر اثر آتش‌سوزی پزشکی قانونی قادر به تشخیص دلیل مرگ او نیست.»

البته از آن‌جا که در مجاری تنفسی قربانی اثری از دود یا دوده دیده نمی‌شود می‌توان پی برد که او پیش از آن که در آتش بسوزد مرده است. این زوج سال ۲۰۱۲ جفری را به فرزندی پذیرفته بودند و پس از آن از فشار بار مالی ناشی از هزینه‌های نگهداری او بارها در فیسبوک گلایه کرده بودند. دادستان نیز این موضوع را در دادگاه مطرح کرده است.

خانم فرانکلین که در حال حاضر باردار است به بازجویان پرونده گفته بود شب حادثه برای خرید دارو از خانه بیرون رفته است اما در تحقیقات مشخص شد که او به هیچ داروخانه‌ای مراجعه نکرده است. آقای فرانکلین هم مدعی است که شب حادثه سگ‌هایش را برای گردش بیرون برده بود.

این زوج در صورت محکومیت در دادگاه به ۲۵ سال زندان محکوم می‌شوند. البته هیچ کدام از آن‌ها به این جنایت اعتراف نکرده‌اند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir