مراسم تشییع عارف لرستانی + فیلم ها
مراسم تشییع پیکر هنرمند فقید عارف لرستانی در تالار وحدت با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

گزارش مراسم تشییع عارف لرستانی

طبق اخبار رسیده، قبل از شروع رسمی مراسم، تنها برخی خبرنگاران توانستند خود را به محوطه داخلی تالار وحدت برسانند و از ورود برخی عکاسان و خبرنگاران به داخل جلوگیری شد، اما پس از مدتی همه خبرنگاران و عکاسان توانستند برای پوشش خبری وارد محوطه شوند.

از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم می‌توان به برزو ارجمند، علی اوجی، پرستو صالحی، سحر ولدبیگی، شهره سلطانی، فاطمه هاشمی، سیامک انصاری، سید جواد هاشمی، شاهین جمشیدی، کوروش سلیمانی، نرگس محمدی، حسین رفیعی، رضا یزدانی، گلاره عباسی، جواد عزتی و لاله اسکندری اشاره کرد.

در ابتدای مراسم سید جواد هاشمی آیاتی چند از قرآن کریم را قرائت کرد. سید جواد هاشمی پشت تریبون قرار گرفت و از مردم خواست نظم را رعایت کنند و عنوان کرد زمان به اندازه کافی هست تا پیکر عارف لرستانی برسد.

سپس وی اظهار داشت:
همه خوبی‌ها به عارف لرستانی نزدیک بود و همه بدی‌ها از او دور. عارف یک بازیگر بود اما علاوه بر آن یک متفکر. نویسنده‌ای بسیار خوب؛ کسی که همواره مشغول مطالعه بود و محال بود وقت خود را به بطالت بگذراند.

همچنین میلاد باقری (خواننده) اظهار داشت:
امروز یکی از سخت‌ترین کارهای زندگی‌م را اجرا خواهم کرد. عارف لرستانی همشهری من بود و شهر من یک مرد بزرگ را از دست داد که جا دارد اول به خانواده عارف و بعد به مردم شهرم این ضایعه را تسلیت عرض کنم. عارف لرستانی‌ها در دنیای ما کم نیستند و امیدوارم تا زمانی که هستند، قدرشان را بدانیم.

این خواننده و رضا یزدانی در غم از دست دادن این هنرمند فقید به اجرای قطعه‌ای آوازی پرداختند.

 

   فیلم وداع با پیکر عارف لرستانی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir