نظر مهراب قاسم خانی درباره جانور پنهان درون بابک رفاهی!
مهراب قاسم خانی پس از آنکه متوجه واکنش فالورهایش نسبت به حواشی خنداننده شو شد, با انتشار پستی سعی در آرام کردن اوضاع داشت.

واکنش مهراب قاسم خانی به حواشی خنداننده شو!

مهراب قاسم خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

"دیشب یه پست براى آموزشگاه نقاشى همسر دوست دوران مدرسه ام گذاشتم، امروز اومدم دیدم نصف کامنتهاى زیرش مربوط به خندوانه ست و فریاد هاى معترضین مسابقه خنداننده شو. باز یه مسابقه شروع شدا... بابا مسابقه ست. دفاع یک دقیقه اى مربى هم جزو قوانین مسابقه ست که اتفاقاً پیشنهاد رامبد نبوده. به عنوان مربى هم باید دفاعش رو میکرد که کرد. توى دفاعش هم از تواناییش استفاده کرد و حد اکثر تلاشش رو کرد براى شاگردش ولى یه مقدار به اینم فکر کنید که اگه اهل تقلب بود میتونست از اولش تیمش رو جورى بچینه که کار دو نفر از گروهش به نجات نکشه.

در ضمن هر وقت خواستید رامبد رو قضاوت کنید، قبلش به این هم فکر کنید که توى این سالهایى که خندوانه رو میسازه، چند تا چهره جوون و جدید رو به هنر ایران معرفى کرده، به چند نفر میدون داده براى نشون دادن استعداد ها و توانایى هاشون، زندگى و آینده چند نفر رو تغییر داده با استفاده از همین فضایى که در اختیار داره، چند تا کمپین اجتماعى خوب و تاثیر گذار راه انداخته...

پ.ن اول:
این عکس مال بعد از مسابقه دیشبه

پ.ن دوم:
من خودم از طرفداراى بابک بودم، از همون اول که اینا صد نفر بودن. خودش هم میدونه اینو. ولى به نظرم واقعاً اون ده نفر که مستقیم بالا رفتن بهتر بودن، و بازم به نظرم اجراى چهار نفرى که موندن خیلى هم تفاوت چشمگیر و عجیب و غریبى با هم نداشت و اگه مردم توى خونه هم راى میدادن ممکن بود همین اتفاق بیفته... با این حال هنوزم طرفدار بابک هستم چون حس میکنم توش یه جانور پنهانى داره که خودش هم هنوز کشفش نکرده."

اینستاگرام مهراب قاسم خانی

اینستاگرام مهراب قاسم خانی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی مهراب قاسم خانی