شیرین صمدی مجری تلویزیون به خاطر عکس هایش ممنوع التصویر شد+عکس و علت
شیرین صمدی که پیش از این در تئاتر و سینما فعالیت داشته و مدتی ست که به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت دارد, به خاطر بازی در نمایش خواب خیس ماهی ممنوع التصویر شده است.

شیرین صمدی ممنوع التصویر شد!

  پویان درزی که قرار است به زودی نمایش «خواب خیس ماهی» را در تماشاخانه «پایتخت» به صحنه ببرد  گفت:
نمایش «خواب خیس ماهی» از ۲۲ تیرماه به صحنه می‌رود و در همین روزها هم بازبینی داریم، اما مشکلات زیادی در اجرای این نمایش برایم پیش آمده و چند بار مجبور شدم بازیگرانم را تغییر دهم.

  او با اشاره به اینکه حرفه اصلی خودش بازیگری است و فقط شاید سالی یک بار نمایشی را کارگردانی کند، ادامه داد:
این روزها احساس می‌کنم مشکلی در حوزه بازیگری بوجود آمده و آن هم این است که همه خیلی پرادعا شده‌اند، فکر می‌کنند برای خود غولی هستند و دیگران را قبول ندارند. برخی از بازیگران هم فکر می‌کنند کارگردان نیاز شدیدی به آن‌ها دارد و باید در همه شرایط با آن‌ها کنار بیاید. در واقع به نظر می‌رسد کارگردانی که برای اجرای یک نمایش با گرفتاری‌های زیادی روبروست، باید با همه چیز و همه کس کنار بیاید ولی بازیگری که دو سه ساعت می‌آید، تمرین می‌کند و می‌رود هیچ همراهی‌ای را انجام نمی‌دهد و حتی حرفی را هم گوش نمی‌دهد.

نمایش خواب خیس ماهی

 پوستر نمایش خواب خیس ماهی

کارگردان نمایش «مرگ طبلیه که یه بند صداش بلنده» افزود:
در کنار تمام این مسائل، اخیرا برای یکی از بازیگرانم (شیرین صمدی) که پیش از این در تئاتر و سینما فعالیت داشته و از مدتی قبل به کار اجرا هم روی آورده و برنامه‌ای را در شبکه دو روی آنتن دارد، مسئله‌ای پیش آمده و طبق یک نامه کتبی، در تلویزیون ممنوع‌التصویر شده است آن هم بخاطر عکس‌ها و تیزری که از نمایش منتشر شده است، در حالی که این عکس‌ها تبلیغاتی هستند و عکس‌های شخصی نبوده‌اند.

این بازیگر و کارگردان در ادامه درباره نمایش «خواب خیس ماهی»‌ هم توضیح داد:
این اثر نوشته‌ای عاشقانه از مهدی میرباقری است و ماجرای زوجی را روایت می‌کند که سه سال پس از جدایی دوباره با یکدیگر دیدار می‌کنند.

به گفته وی این نمایش هشت بازیگر دارد که همه آن‌ها در اپیزودهای مختلف فقط دو شخصیت زن و مرد نمایش را در ابعاد شخصیتی مختلف بازی می‌کنند.

«خواب خیس ماهی» از پنج‌شنبه (۲۲ تیرماه) ساعت ۲۲:۳۰ در سالن پایتخت به صحنه می‌رود.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir