نرگس محمدی علاوه بر دزدی, فیلمنامه ستایش 3 را لو داد!
نرگس محمدی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از نسخه ای از فصل سوم ستایش را به اشتراک گذاشت که بدون اجازه نویسنده آن را برداشته بود.

اگر به خاطر این سرقت توسط نویسنده کشته نشدم ستایش ٣ بزودى ساخته خواهد شد!

نرگس محمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“برای اولین بار دزدی کردم. دفتر لوح زرین بودم و ماشین نویس داشت قسمت هایى از فصل سوم ستایش را که آقاى مطلبى نوشته بود رو تایپ مى کرد مشتاق خواندنش بودم ، اما ظاهرا به سفارش نویسنده تا کامل نشده قرار است به هیچ کس نسخه ایى داده نشود دیگر چاره ایى برایم نگذاشته بودن ، تنها کارى که توانستم انجام دهم با گوشى از صفحه اول و دوم قسمت اول عکس گرفتم … این دو صفحه حاصل دزدى من است که با شما عزیزانم شریک مى شوم البته نه در دزدى در خواندن آن..

پ ن : خودمونى تر بگم نمى دونم چرا حتى وقتى همین دو صفحه رو خوندم اشک بى اختیار از چشمانم سرازیر شد.
پ ن : اگر به خاطر این سرقت توسط نویسنده کشته نشدم ستایش ٣ بزودى ساخته خواهد شد.”

سناریو ستایش 3

سناریو ستایش 3

البته سعید سلطانی, کارگردان ستایش دو روز پیش درباره ساخت سری جدید این مجموعه در مصاحبه ای اظهار داشته است:
ما که تمایل به ساخت ادامه ستایش داریم، اما قبل از آن خواست تلویزیون مهم است که باید مقدمات این جریان را آماده کند.باید به این سریال بودجه تخصیص داده شود و فیلم‌نامه هم نوشته شود. ما هم مثل مردم دوست داریم تا این اتفاق بیفتد چه با من چه بدون من. خود مجموعه آنقدر جذابیت داشت که اگر با هر کارگردانی ساخته شود این قصه درگیر کننده خواهد بود.

این کارگردان با اشاره به مولفه‌های جذابیت این سریال پرمخاطب گفت:
«ستایش» زاویه نگاه جدیدی به آدم‌ها داشت. ما با دو طرز تفکر مواجه بودیم یکی خانواده ستایش و دیگری خانواده حشمت فردوس. به علاوه اینکه با سرنوشت دختری مواجه بودیم که در ابتدای امر به نظر بی‌دست و پا و بی تجربه به نظر می‌رسد و اما گذر زمان و حوادثی که برایش اتفاق می‌افتاد از او یک زن می‌ساخت که از پدر بیمار و دو فرزند یتیمش نگهداری می‌کرد. این سریال در اصل گذری بود که از یک زن، انسانی پر تکاپو می‌ساخت.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com/صفحه شخصی نرگس محمدی